La Policia Local de Sant Cugat i els Mossos d'Esquadra busquen un home, de 84 anys, i veí del centre de la localitat, que ha desaparegut aquest dimecres al matí. Es tracta de José Quílez i anava vestit amb una gorra verda i un jersei del mateix color.
Segons han informat fonts municipals, se l'ha vist per última vegada al voltant de les 11 del matí entre la Rambla del Celler i l'avinguda Lluís Companys. Les últimes batudes policials han estat al voltant del seu domicili i segueixen amb les tasques per trobar-lo.
La família ja ha presentat una denúncia per la seva desaparició, però es demana que si qualsevol pot aportar informació sobre el seu paratge es posi en contacte, via telefònica, amb el 092 o el 112.
[plantillavirals]
Busquen un home de 84 anys desaparegut a Sant Cugat
Policia Local i Mossos d'Esquadra participen en la recerca de l'ancià, que ha estat vist per última vegada aquest dimecres al matí
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de novembre de 2022 a les 21:38
Et pot interessar
-
Societat
El temps del cap de setmana del 13 i 14 de desembre: cels ennuvolats i poques pluges
-
Societat
Estrelles, colors i català: un recorregut pels llums de Nadal a Barcelona
-
Societat
Embolic per un edifici al centre de Barcelona: les acusacions de «pelotazo» frenen els plans de Collboni
-
Societat
Fira de Barcelona preveu tancar l’exercici de 2025 amb un nou «rècord» de 350 milions d’ingressos
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 13 i 14 de desembre
-
Societat
Els fills d'Isak Andic l'homenatgen amb una carta: «Era un pare proper i afectuós»
