CatSalut endarrerirà un mes el pagament del 70% de la factura de l'octubre als farmacèutics per "dificultats de tresoreria", segons ha informat el Col·legi de Farmacèutics de Barcelona aquest divendres al col·lectiu a través d'una circular interna.
Així, el 5 de desembre, data en què s'hauria de fer efectiu el pagament –l'administració catalana paga la part que li pertoca dels medicaments dispensats a les farmàcies a dos mesos vista-, CatSalut abonarà el 30% del total, i la resta la pagarà el 5 de gener junt a la factura completa del novembre, de tal manera que es recuperaria la normalitat. Fonts del CatSalut han confirmat aquest fet a l'ACN i l'han qualificat de "situació puntual" que ve com a conseqüència dels "pressupostos prorrogats".
La circular del Col·legi recorda als farmacèutics que en virtut d'un conveni amb una entitat bancària podrà anticipar l'import de la factura "tal com s'ha fet en altres ocasions".
CatSalut endarrereix un mes el pagament del 70% de la factura de l'octubre als farmacèutics
Societat
L'ens qualifica de "puntual" la situació, l'atribueix als "pressupostos prorrogats" i afirma que quedarà resolta al gener
ARA A PORTADA
-
Política L'oficialitat del català a Europa: tres anys encallada i amenaçada pel calendari electoral Lluís Girona Boffi
-
Política El finançament s'encamina cap al Congrés sense garanties d'èxit: calendari dels entrebancs Bernat Surroca Albet
-
Successos Escorcoll en el pis d'un dels detinguts pel crim de Manresa, al carrer Santa Llúcia Pere Fontanals
-
Successos Un dels detinguts pel crim de Manresa va ser arrestat quatre dies abans per un atac amb tornavís Pere Fontanals
Publicat el
15 de novembre de 2019 a
les 19:58
Et pot interessar
-
Societat
Illa es compromet des d’Ucraïna a mantenir «l’esforç de cooperació» de Catalunya
-
Societat
Sis de cada deu trens de Rodalies va arribar tard el juliol
-
Societat
Llibertat amb mesures cautelars per a la mare del nadó trobat mort a la Mina
-
Societat
Deu ferits per intoxicació de monòxid de carboni en un vaixell al port de Barcelona
-
Societat
Telefónica ven la històrica seu de la Gran Via de Madrid al «rei dels centres comercials»
-
Societat
Més busos interurbans i dues noves rutes: consulta les tretze línies reforçades aquest setembre
