CatSalut endarrerirà un mes el pagament del 70% de la factura de l'octubre als farmacèutics per "dificultats de tresoreria", segons ha informat el Col·legi de Farmacèutics de Barcelona aquest divendres al col·lectiu a través d'una circular interna.
Així, el 5 de desembre, data en què s'hauria de fer efectiu el pagament –l'administració catalana paga la part que li pertoca dels medicaments dispensats a les farmàcies a dos mesos vista-, CatSalut abonarà el 30% del total, i la resta la pagarà el 5 de gener junt a la factura completa del novembre, de tal manera que es recuperaria la normalitat. Fonts del CatSalut han confirmat aquest fet a l'ACN i l'han qualificat de "situació puntual" que ve com a conseqüència dels "pressupostos prorrogats".
La circular del Col·legi recorda als farmacèutics que en virtut d'un conveni amb una entitat bancària podrà anticipar l'import de la factura "tal com s'ha fet en altres ocasions".
CatSalut endarrereix un mes el pagament del 70% de la factura de l'octubre als farmacèutics
L'ens qualifica de "puntual" la situació, l'atribueix als "pressupostos prorrogats" i afirma que quedarà resolta al gener
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de novembre de 2019 a les 19:58
Et pot interessar
-
Societat
Guia de la loteria de Nadal 2025: hora i on veure en directe el sorteig de la Grossa
-
Societat
El temps d'aquest dijous 18 de desembre: calma després de la tempesta
-
Societat
«Serà una temporada de grip dura, però en cap cas justifica mesures extremes com les de la Covid»
-
Societat
Vespreig és la paraula de l’any 2025
-
Societat
Illa no pot concloure l'origen de la pesta porcina però defensa els laboratoris al punt de mira
-
Societat
Expulsen de l'Estat l'home que va atacar amb una destral al Màgic Badalona
