L'Audiència de Barcelona ha condemnat l'Hospital de Nens de Barcelona a indemnitzar amb prop d'1,2 milions d'euros la família d'un nen per una negligència mèdica que li comportarà efectes de per vida. Els metges del centre li van extirpar el còlon i el recte, com a conseqüència d'una infecció intestinal. Ara, el menor està obligat a evacuar en una bossa a través d'una obertura a l'abdomen.
La indemnització multiplica gairebé per sis la sentència que va dictar el tribunal de primera instància, i que els pares del nen van recórrer. Els fets van passar l'estiu del 2006, quan el menor tenia dos anys i va haver de ser intervingut d'urgència.
Segons el jutge, la negligència se sustenta en el fet que el nen no va ser "degudament atès", ja que el menor patia una gran dilatació del còlon per l'acumulació de femta i "no es van adoptar les mesures necessàries" per solucionar aquesta situació. En aquest sentit, el jutge de l'Audiència considera que els professionals de l'hospital hauria d'haver "desimpactat el nen", per tal d'eliminar o reduir la pressió del còlon.
Condemnat un hospital de Barcelona a pagar 1,2 milions a un nen per una negligència
El centre va extirpar el còlon i el recte al menor, que haurà d'evacuar de per vida en una bossa
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de maig de 2018 a les 20:03
Actualitzat el 08 de maig de 2018 a les 20:04
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest dimecres 7 de gener: es mantenen les alertes per fred i neu
-
Societat
Mor un home sense llar en un pàrquing a Badalona durant l'onada de fred
-
Societat
La grip es manté per sobre del nivell moderat de transmissió després de Nadal
-
Societat
Una administració de loteria del Prat de Llobregat ven 7 dècims del primer premi i ha de tornar 3 més
-
Societat
El 06703, primer premi de la loteria de Reis 2026, cau a una desena de municipis catalans
-
Societat
Catalunya registra mínimes de -12 graus el dia de Reis en plena onada de fred
