L'ajuntament de Cunit ha lamentat en un comunicat la mort d'un jove de 17 anys al final de la Rua de Carnaval de Cunit, en ser atropellat per un tren el dissabte a la nit. El regidor de Comunicació, Pedro Ruiz, en nom de l'equip de govern, ha transmes la seva «tristor pel que va succeir» i ha recordat que des del consistori s'ha manifestat «en més d’una ocasió» a Adif la preocupació respecte a «la seguretat, les condicions dels accessos, l'enllumenat o el vallat, entre d’altres aspectes, tant en la zona de l’estació com en la resta de la via del tren».
Més informació a Baix Penedès Diari
Cunit demana reforçar la seguretat al voltant de la via del tren
El consistori apunta que ja fa temps que ha transmès a Adif la seva preocupació per aspectes com el tancat de la via
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de març de 2014 a
les 14:31
Et pot interessar
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
