La Unió General de Treballadors de Catalunya ha demanat al Departament d'Ensenyament que obri un expedient informatiu al Liceu Politècnic de Rubí (Vallès Occidental) per saber si està adoctrinant els alumnes.
El sindicat ha assegurat en un comunicat que des de fa un temps aquest centre està dígit per mestres i professionals vinculats als moviments religiosos Comunió i Alliberació i Camí Neocatumenal.
Fonts de l'Ajuntament de Rubí han explicat a l'ACN que a l'estiu van tenir coneixement que alguns professors del centre denunciaven a través de mitjans de comunicació locals un possible adoctrinament, especialment a alumnes de secundària, i ho van posar en coneixement de la inspecció de forma verbal. Ara, el sindicat reclama l'obertura d'un expedient informatiu "per aclarir l'abast dels fets i prendre les mesures correctives oportunes".
Demanen que s'investigui una escola de Rubí per adoctrinament religiós
L'Ajuntament va alertar la inspecció arrel de la denúncia pública d'alguns professors als mitjans de comunicació locals
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de setembre de 2016 a les 18:20
Et pot interessar
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat A partir d'avui et trucaran menys i podràs identificar les trucades comercials
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Sense congestions a les carretes amb l'operació sortida del pont pràcticament completada
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques