Denuncien la presència d'insectes al menjar del personal de l'hospital Vall d'Hebron

Arcasa, empresa que gestiona el servei de càtering dels treballadors del centre, serà sancionada

  • Un insecte en una broqueta de carn al Vall d'Hebron -
Publicat el 24 de febrer de 2022 a les 17:25
Polèmica a l'hospital Vall d'Hebron. Treballadors del centre s'han trobat amb la presència d'insectes en el menjar de personal, segons denuncia CCOO i ha confirmat l'hospital al Tot Barcelona. Els insectes s'haurien trobat en el menú del càtering, fins a 4 vegades en dues setmanes. Arcasa, l'empresa que gestiona el menjar dels treballadors, serà sancionada.
 

Un insecte en una broqueta de carn al Vall d'Hebron Foto: CCOO


Per altra banda, i sense que tingui a veure amb l'episodi dels insectes, l'hospital ja té en marxa un concurs públic per renovar la gestió del menjador exclusiu de treballadors. Actualment, el Vall d'Hebron és l'hospital amb més personal de Catalunya, amb un total de 6.000 persones treballant-hi.

Fonts de CCOO assenyalen al mateix diari d'informació sobre Barcelona que a partir d'ara es farà un control de qualitat quan el menjar del servei de càtering arribi al centre sanitari. El mateix sindicat adverteix que el concurs públic podria acabar amb la renovació d'Arcasa i creu que si el servei de menjar de personal fos internalitzat seria més fàcil establir mesures sanitàries i de control del producte.

[plantillavirals]