Personal de seguretat de l'hospital Valdecilla Sud (Santander, Cantàbria) s'ha vist obligat a reduir aquest dilluns un home de 46 anys que ha entrat a les seves instal·lacions armat amb una destral. Presumptament, buscava el cirurgià que l'havia operat. L'incident ha acabat amb la detenció de l'home per part de la policia i, afortunadament, sense ferits.
Així ho han confirmat a Europa Press fonts del cos de seguretat espanyol, que han relatat que al voltant de les 10:30 hores del matí la sala número 091 va rebre un avís per part del 112 en el qual s'alertava que una persona podria personar-se a l'hospital "amb la intenció de fer algun mal al metge cirurgià que l'havia operat".
Tot just després de ser conscients de l'alerta, la policia espanyola va avisar el personal de seguretat de l'hospital, que va confirmar la presència d'un home amb una destral a Valdecilla Sud. Va ser en aquest moment que dotacions del Grup d'Atenció al Ciutadà del cos de seguretat van acudir al lloc dels fets, on el personal de seguretat privada havia reduït l'individu, quelcom que va facilitar la seva detenció.
Encara es desconeix la motivació per la qual l'individu volia agredir l'especialista.
[plantillavirals]
Detenen un home per intentar atacar amb una destral el cirurgià que l'ha operat
El personal de seguretat de l'hospital Valdecilla Sud de Santander aconsegueix reduir l'individu, que ha estat traslladat poc després a dependències policials

- L'Hospital de Cantàbria Valdecilla Sur on un pacient ha intentat atacar el seu doctor. -
- EP
Ara a portada
-
-
Societat Qui serà el nou Papa? Guia per entendre els equilibris d'una decisió transcendental Pep Martí i Vallverdú
-
Energia D'on ve i qui la consumeix: així funciona l'energia elèctrica a Catalunya Ona Sindreu Cladera
-
Societat Les altres grans transformacions de Barcelona: obres pendents i promeses a mitges David Cobo
-
Economia Puigdemont admet ara la «discrepància» amb el conseller de Junts a la CNMC que va votar sí a l'opa al Sabadell Marc Orts i Cussó
Publicat el 01 de novembre de 2022 a les 18:41
Et pot interessar
-
Societat Fins a 30 comarques en avís per intensitat de pluja aquest dilluns
-
Societat El temps del dilluns 5 de maig: ruixats intensos per començar la setmana
-
Societat Ferrocarrils treu pit de la recuperació de l'apagada: «Tenim un circuit tancat, no com Rodalies»
-
Societat Sarah Jaffe: «La relació amb la feina depèn que els teus caps no siguin uns imbècils»