Personal de seguretat de l'hospital Valdecilla Sud (Santander, Cantàbria) s'ha vist obligat a reduir aquest dilluns un home de 46 anys que ha entrat a les seves instal·lacions armat amb una destral. Presumptament, buscava el cirurgià que l'havia operat. L'incident ha acabat amb la detenció de l'home per part de la policia i, afortunadament, sense ferits.
Així ho han confirmat a Europa Press fonts del cos de seguretat espanyol, que han relatat que al voltant de les 10:30 hores del matí la sala número 091 va rebre un avís per part del 112 en el qual s'alertava que una persona podria personar-se a l'hospital "amb la intenció de fer algun mal al metge cirurgià que l'havia operat".
Tot just després de ser conscients de l'alerta, la policia espanyola va avisar el personal de seguretat de l'hospital, que va confirmar la presència d'un home amb una destral a Valdecilla Sud. Va ser en aquest moment que dotacions del Grup d'Atenció al Ciutadà del cos de seguretat van acudir al lloc dels fets, on el personal de seguretat privada havia reduït l'individu, quelcom que va facilitar la seva detenció.
Encara es desconeix la motivació per la qual l'individu volia agredir l'especialista.
[plantillavirals]
Detenen un home per intentar atacar amb una destral el cirurgià que l'ha operat
El personal de seguretat de l'hospital Valdecilla Sud de Santander aconsegueix reduir l'individu, que ha estat traslladat poc després a dependències policials
- L'Hospital de Cantàbria Valdecilla Sur on un pacient ha intentat atacar el seu doctor. -
- EP
ARA A PORTADA
-
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Pressió de Junts a Illa i de Junqueras a Omella per aconseguir més català del Papa Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Publicat el
01 de novembre de 2022 a
les 18:41
Et pot interessar
-
Societat
Mor Josep Maria Cadena, impulsor de l'«Avui», als 90 anys
-
Societat
Els canvis de la DGT en la renovació del permís de conduir que afecten els majors de 65 anys
-
Societat
Els metges estenen la campanya per deixar de fer hores extra als CAP i endureixen la pressió al Govern
-
Societat
Les famílies afectades pels retards amb un nou institut de Barcelona ocupen el carrer
-
Societat
La defensa de Jonathan Andic denunciarà davant un jurat popular la vulneració de la seva presumpció d'innocència
-
Societat
Codi lliure i verificació constant: així s'ha gestat la consulta per avalar (o no) l'acord amb Educació
