Els Mossos d'Esquadra han detingut a Móra d'Ebre (Ribera d'Ebre) un home que tenia intenció de viatjar a Síria per unir-se a una organització gihadista. Segons un comunicat de la policia catalana, la investigació es va iniciar fa un any, quan es va detectar que el detingut havia canviat radicalment la seva actitud, tornant-se més agressiu i fent proclames gihadistes.
L'home, de 32 anys, estava en un avançat procés de radicalització i havia manifestat la seva intenció de fer una acció violenta a Catalunya abans de marxar a Síria. La policia el va arrestar dijous.
Durant la investigació els Mossos van detectar que el detingut consumia vídeos de contingut gihadista relacionats amb el DAESH, majoritàriament relacionats amb el martiri. La investigació de la Comissaria General d’Informació ha estat coordinada per la Fiscalia de l’Audiència Nacional i tutelada pel Jutjat Central d’Instrucció número 3.
El Jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Gandesa ha ordenat l’ingrés del detingut al Centre d’Internament d’Estrangers.
Detingut un home a Móra d'Ebre que volia unir-se a una organització gihadista de Síria
Societat
L'acusat, de 32 anys, havia manifestat la seva intenció de fer una acció violenta a Catalunya abans de marxar al país àrab
ARA A PORTADA
-
-
Política Socis i oposició aprofiten el caos de Rodalies per l'eclipsi per carregar contra el Govern Gerard Mira
-
Societat L'allau de passatgers per l'eclipsi i el reforç insuficient tornen a qüestionar Rodalies Gerard Mira
-
Terra Nou rècord d'un estiu històric: Catalunya supera el màxim de dies per sobre 40 graus Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
11 de juny de 2022 a
les 11:02
Et pot interessar
-
Societat
Mor una dona de 84 anys en una piscina de Castelldefels
-
Societat
Mor Juan Ignacio Marín Arce, històric sindicalista de CCOO
-
Societat
«Quan veus les màximes d'aquest estiu a Barcelona, se’t posen els pèls de punta»
-
Societat
Els Mossos investiguen un nou tiroteig a Nou Barris
-
Societat Vueling recupera la connexió Barcelona-Madrid a l’octubre amb 11 vols setmanals
-
Societat
Les consultes oftalmològiques van suposar entre un 2% i un 3% de les urgències per l'eclipsi
