Un home de 21 anys ha estat detingut pels Mossos d'Esquadra aquest dimecres després d'agredir tres vigilants de l'estació ferroviària de Sants, a Barcelona, segons ha avançat El Caso i han confirmat a l'ACN fonts policials.
El cos de seguretat ha indicat que l'individu ha mossegat a la mà un dels vigilants, que ha sofert lesions en un dit. A un altre vigilant li ha donat un cop de puny i al tercer un cop a la cara.
Ràpidament, els vigilants han avisat els Mossos i agents de la divisió de l'Àrea de Seguretat del Transport Metropolità (ASTMET) s'hi han adreçat i han detingut el presumpte agressor. Segons ha donat a conèixer El Caso, l'home intentava colar-se a la zona dels trens d'alta velocitat, concretament a un comboi de la firma Ouigo.
[plantillavirals]
Detingut un home per colar-se a l'alta velocitat de Sants i agredir tres vigilants
Una operació conjunta dels Mossos d'Esquadra i l'Àrea de Seguretat del Transport Metropolità aconsegueix immobilitzar el jove de 21 anys
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de setembre de 2023 a
les 18:40
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
