Un home de 21 anys ha estat detingut pels Mossos d'Esquadra aquest dimecres després d'agredir tres vigilants de l'estació ferroviària de Sants, a Barcelona, segons ha avançat El Caso i han confirmat a l'ACN fonts policials.
El cos de seguretat ha indicat que l'individu ha mossegat a la mà un dels vigilants, que ha sofert lesions en un dit. A un altre vigilant li ha donat un cop de puny i al tercer un cop a la cara.
Ràpidament, els vigilants han avisat els Mossos i agents de la divisió de l'Àrea de Seguretat del Transport Metropolità (ASTMET) s'hi han adreçat i han detingut el presumpte agressor. Segons ha donat a conèixer El Caso, l'home intentava colar-se a la zona dels trens d'alta velocitat, concretament a un comboi de la firma Ouigo.
[plantillavirals]
Detingut un home per colar-se a l'alta velocitat de Sants i agredir tres vigilants
Una operació conjunta dels Mossos d'Esquadra i l'Àrea de Seguretat del Transport Metropolità aconsegueix immobilitzar el jove de 21 anys
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de setembre de 2023 a les 18:40
Et pot interessar
-
Societat Barcelona implementa nous noms i canvis en algunes places i carrers
-
Societat Obres, una avaria i un xoc amb un cotxe deixen retards a quatre línies de Rodalies
-
Societat Tres empreses amb seu a Catalunya eliminen el català de la web
-
Societat El temps d'aquest dimarts 15 de juliol: clima assolellat i ruixats puntuals a la tarda
-
Societat Les claus del futur Sant Jordi Club: doblar l'actual aforament i dos anys sense ús per obres
-
Societat L'hospital de Vilafranca, tancat fins a nou avís pels efectes dels aiguats de dissabte