La Guàrdia Urbana ha detingut un home que hauria agredit sexualment una noia en un hotel del Raval de Barcelona. Els fets han tingut lloc la matinada d’aquest divendres. Segons la policia, l'arrestat i la víctima s'haurien conegut en una discoteca de la zona i haurien anat junts a un hotel que lloga habitacions per hores.
Un cop a l'interior del dormitori, la jove s'hauria negat a mantenir relacions sexuals, però segons ha declarat davant la policia, finalment hauria accedit per por. En sortir de l'establiment, l'home l'hauria obligat a entrar en un bany públic ubicat al carrer Arc del Teatre perquè ella li fes una fel·lació. La noia s'hauria resistit i l'home l'hauria colpejat.
La víctima ha denunciat els fets a la comissaria de la Guàrdia Urbana de la Rambla i ha facilitat als agents una descripció de l'agressor. La policia l'ha detingut poca estona després al carrer Nou de la Rambla.
[plantillavirals]
Detingut un home per una agressió sexual en un hotel del Raval de Barcelona
L'autor dels fets també hauria tancat la víctima en un bany públic i l'hauria colpejat després que ella es negués a fer-li una fel·lació
ARA A PORTADA
-
-
Setge a la burocràcia: el Govern agilitza vuit dels tràmits estrella de l'administració Bernat Surroca Albet
-
Yolanda Díaz defensa que el nou finançament català respecti l'Estatut però esquiva l'ordinalitat Bernat Surroca Albet
-
Centenars d'exalts càrrecs de l'Exèrcit i la Intel·ligència israeliana demanen la fi de la guerra Guillem Delso
-
Publicat el 19 de maig de 2023 a les 16:52
Actualitzat el 19 de maig de 2023 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimarts 5 d'agost: comença un període de calor intensa que s'allargarà 10 dies
-
Societat Vaga al servei d'equipatge de Ryanair a partir del 15 d'agost
-
Societat Renfe injectarà 23 milions d'euros a Rodalies per millorar la disponibilitat i fiabilitat dels trens
-
Societat Carrers guarnits a la festa major de Gràcia 2025
-
Societat Els socorristes de Barcelona neguen converses amb l'Ajuntament i mantindran la vaga fins que negociï
-
Societat Les friccions a Sant Antoni s'abordaran amb més policia de barri, més neteja i menys urbanisme tàctic