Els Mossos d'Esquadra van detindre el passat 12 de febrer, en un municipi de Terres de l'Ebre, un menor de 15 anys com a presumpte autor d'onze delictes de corrupció de menors i pornografia infantil.
La investigació va començar el 15 de març del 2013 després que la mare d'un menor denunciés que algú havia usurpat el perfil de Facebook del seu fill de 14 anys. El detingut s'estava fent passar per ell per parlar amb els contactes que tenia agregats, segons ha informat la policia catalana en un comunicat aquest dissabte.
Els agents van comprovar que l'autor de la usurpació havia contactat amb onze menors, tots de l'entorn escolar del denunciant i d'edats similars, als quals havia intentat enganyar perquè li enviessin imatges seves despullats o en calçotets. L'autor els havia proposat intercanviar-se imatges pornogràfiques amb la seva cosina a través d'un correu electrònic fals que ell mateix controlava, i a altres els va demanar fotos en roba interior amb l'excusa d'un treball escolar.
Els Mossos van escorcollar el seu domicili i van localitzar al seu ordinador arxius de material pornogràfic de menors, per la qual cosa el van detenir.
Detingut un jove de quinze anys per delictes de pornografia infantil
El passat 12 de febrer els Mossos d'Esquadra van detener al menor després de registrar el seu domicili
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de febrer de 2014 a
les 17:03
Et pot interessar
-
Societat
El forat negre de les urbanitzacions: els alcaldes exigeixen una «resposta valenta»
-
Societat
«Marc, Brigitte, us escric com a germana vostra»: carta oberta d'una víctima de catalanofòbia
-
Societat
La meitat de les dones que treballen a jornada parcial ho fan de manera involuntària
-
Societat
Tres de cada deu joves de Barcelona no parlen mai en català i l'ús de la llengua es desploma des del 2015
-
Societat Detingut un home per agredir un menor amb una arma blanca a Barcelona
-
Societat
Tres suïcidis en un mes a les presons catalanes: dos, en règim tancat
