Els Mossos d'Esquadra van detindre el passat 12 de febrer, en un municipi de Terres de l'Ebre, un menor de 15 anys com a presumpte autor d'onze delictes de corrupció de menors i pornografia infantil.
La investigació va començar el 15 de març del 2013 després que la mare d'un menor denunciés que algú havia usurpat el perfil de Facebook del seu fill de 14 anys. El detingut s'estava fent passar per ell per parlar amb els contactes que tenia agregats, segons ha informat la policia catalana en un comunicat aquest dissabte.
Els agents van comprovar que l'autor de la usurpació havia contactat amb onze menors, tots de l'entorn escolar del denunciant i d'edats similars, als quals havia intentat enganyar perquè li enviessin imatges seves despullats o en calçotets. L'autor els havia proposat intercanviar-se imatges pornogràfiques amb la seva cosina a través d'un correu electrònic fals que ell mateix controlava, i a altres els va demanar fotos en roba interior amb l'excusa d'un treball escolar.
Els Mossos van escorcollar el seu domicili i van localitzar al seu ordinador arxius de material pornogràfic de menors, per la qual cosa el van detenir.
Detingut un jove de quinze anys per delictes de pornografia infantil
El passat 12 de febrer els Mossos d'Esquadra van detener al menor després de registrar el seu domicili
ARA A PORTADA
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
-
Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre Redacció
Publicat el 15 de febrer de 2014 a les 17:03
Et pot interessar
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»
-
Societat L'actriu argentina, Ana Carolina, anima a parlar català sense vergonya a les xarxes
-
Societat El temps d'aquest divendres 18 de juliol: la calor no s'atura
-
Societat Els Mossos detenen a 17 persones que es dedicaven a la revenda de mòbils robats a Barcelona
-
Societat Cursos de català a municipis petits: qui s'hi pot inscriure?
-
Societat Un aspirant a bomber s'aprofita de la llei trans per aconseguir plaça