Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dijous dos joves del Berguedà com a presumptes autors d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa i un delicte d'incendi.
Tal com ha pogut saber NacióDigital, els fets van tenir lloc a les 3 de la matinada del passat diumenge, 7 d'agost, al càmping El Repòs del Pedraforca, a Saldes. Tres joves es van discutir prèviament amb un treballador del càmping i van calar foc a la tenda -tipus bengalí- on dormia. Sortosament, la víctima no hi era i només es va cremar la tènia en qüestió i algunes altres del voltant.
Les flames, que es van poder apagar gràcies als altres hostes del càmping, van ser accelerades amb un desodorant. Els dos joves detinguts dijous han passat aquest divendres a disposició judicial i s'ha decretat llibertat amb mesures cautelars.
Els Mossos van desplaçar-se fins al lloc dels fets i han obert una investigació que ha suposat aquestes dues detencions. Encara està oberta a la recerca del tercer implicat.
Dos detinguts per intentar cremar un treballador d'un càmping del Berguedà
Societat
Els Mossos busquen un tercer implicat, tots ells joves
- La zona del càmping cremada -
- Mossos
ARA A PORTADA
-
Política Més llibres i més càlcul mental: Govern i oposició exploren com revisar el model per reflotar l'educació Bernat Surroca Albet
-
Política La Paeria prohibeix l'ús del vel integral als carrers amb els vots de PSC, Junts i Vox Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Junts torna a negociar amb el govern espanyol per desbloquejar el decret antidesnonaments Natàlia Pinyol
-
Política Un congrés provincial sota control i angoixa camí de les municipals: què passa al PP català? Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
13 d’agost de 2021 a
les 15:51
Et pot interessar
-
Societat
En llibertat la parella de l’arquitecte Josep Juanpere després de pagar la fiança de 80.000 euros
-
Societat
Controlat el segon incendi de vegetació a Collserola en un mes
-
Societat
Collboni retoca la fiscalitat turística amb un pacte que suma també a Junts
-
Societat
En marxa la compra pública del centre comercial de la Vila Olímpica
-
Societat
Retencions a l'AP-7: deu quilòmetres de cues per accidents i calçades tallades
-
Societat
Les trucades al 112 creixen un 7,7% durant aquest estiu a Catalunya
