Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dijous dos joves del Berguedà com a presumptes autors d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa i un delicte d'incendi.
Tal com ha pogut saber NacióDigital, els fets van tenir lloc a les 3 de la matinada del passat diumenge, 7 d'agost, al càmping El Repòs del Pedraforca, a Saldes. Tres joves es van discutir prèviament amb un treballador del càmping i van calar foc a la tenda -tipus bengalí- on dormia. Sortosament, la víctima no hi era i només es va cremar la tènia en qüestió i algunes altres del voltant.
Les flames, que es van poder apagar gràcies als altres hostes del càmping, van ser accelerades amb un desodorant. Els dos joves detinguts dijous han passat aquest divendres a disposició judicial i s'ha decretat llibertat amb mesures cautelars.
Els Mossos van desplaçar-se fins al lloc dels fets i han obert una investigació que ha suposat aquestes dues detencions. Encara està oberta a la recerca del tercer implicat.
Dos detinguts per intentar cremar un treballador d'un càmping del Berguedà
Els Mossos busquen un tercer implicat, tots ells joves
- La zona del càmping cremada -
- Mossos
ARA A PORTADA
Publicat el
13 d’agost de 2021 a
les 15:51
Et pot interessar
-
Societat
Renfe i els sindicats arriben a un acord: el tram de l'R4 tallat per l'accident de Gelida reobrirà la setmana que ve
-
Societat
El mirador de la Torre de Collserola obre amb horari especial per Setmana Santa: dates, preus i com pujar-hi
-
Societat
Per què «no es pot» menjar carn el Divendres Sant?
-
Societat
Els astronautes d'Artemis II comencen la segona jornada després de solucionar incidents menors
-
Societat
Cues quilomètriques en la segona operació sortida per Setmana Santa
-
Societat
Un pas endavant per la normalització dels trens: els maquinistes avalen els nous horaris de Rodalies
