Dos estudiants de 15 anys de l’Institut Guissona han agredit un company després que anunciessin a les xarxes socials que li clavarien una pallissa. El fets han passat aquest dijous al matí quan els adolescents han esperat la víctima al sortir d'una classe i li han propinat cops a la cara i el cos amb un puny americà. El motiu, una baralla tres dies abans.
Explica el diari Segre que la direcció del centre ha obert un procés de mediació entre les famílies dels nois per resoldre aquest conflicte. Des de l'institut s'assegura que es tracta d'un episodi puntual. El jove ha patit contusions i una lesió al genoll i ha estat tractat per sanitaris del CAP de la localitat.
Els metges han enviat un informe al jutjat de Cervera després de comprovar que les ferides havien estat provocades per un atac. La família de la víctima no ha posat denúncia perquè prefereix resoldre la qüestió sense la intervenció de la policia.
Dos nois agredeixen un estudiant amb un puny americà després d'anunciar-ho a les xarxes
La víctima ha hagut de ser atesa al CAP de la localitat
ARA A PORTADA
-
-
-
ERC insisteix a culpar Montero del bloqueig del finançament: «Tot és per unes eleccions que perdrà» Lluís Girona Boffi
-
Montero garanteix el model de finançament «com més aviat millor» però esquiva l'ordinalitat Bernat Surroca Albet
-
«Cal aturar el deteriorament de la democràcia»: el poder econòmic empeny per aprovar pressupostos Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 12 de desembre de 2021 a les 20:09
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest dimarts 21 d'octubre: nuvolades a tot arreu
-
Societat
Justícia construirà dos mòduls a Mas d'Enric per afrontar l'increment de reclusos
-
Societat
El xef espanyol amb més estrelles Michelin tanca un restaurant de Barcelona
-
Societat
Acord ERC-Collboni per reduir mig milió de visitants al Park Güell
-
Societat
Saber català serà per primer cop un avantatge per tenir una guingueta a Barcelona
-
Societat
Els radars fixos eviten 77 accidents cada any a les carreteres catalanes: el tipus de conductor més beneficiat
