Diversos aficionats russos han agredit aquest dijous tres turistes espanyols, dos homes i una dona, prop de la catedral de Colònia. Els seguidors havien fet parada a Alemanya en la seva tornada cap a Moscou, després d'anar a França a veure com jugava la seva selecció a l'Eurocopa.
Dos dels agredits estan hospitalitzats en estat greu, mentre que el tercer ha patit una fractura al nas.
La policia de Colònia ha confirmat la detenció de sis ultres russos, vinculats a un grup d'extrema dreta. A les butxaques els han trobat entrades pel partit entre Rússia i Anglaterra.
Dos turistes espanyols, en estat greu després de ser agredits per ultres russos a Alemanya
Societat
Els agressors havien fet parada a Colònia de tornada de l'Eurocopa
ARA A PORTADA
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
16 de juny de 2016 a
les 20:45
Et pot interessar
-
Societat
La Universitat de Barcelona pateix un atac informàtic a les portes de l'inici de curs
-
Societat
Els Mossos sospiten que la terapeuta dels Andic va fer la ruta de Montserrat 14 dies abans de la mort d'Isak
-
Societat Un robatori de cable provoca retards de 15 minuts en l’alta velocitat entre Barcelona i Madrid
-
Societat
La Generalitat no sap quants pisos protegits a Catalunya són de propietat i quants de lloguer
-
Societat
Sant Fèlix viu una diada històrica i veu descarregar el primer pilar de 9 amb folre, manilles i puntals
-
Societat
Més pressió després de tres mesos de vaga: per què dimarts poden tancar totes les biblioteques de Barcelona?
