El Bulevard Rosa tancarà les seves portes aquest dimarts després de 40 anys d'activitat al Passeig de Gràcia de Barcelona. Les emblemàtiques galeries diuen adeu com ho va fer fa pocs dies Pedralbes Centre, que operava des de fa quasi tres dècades a l'Avinguda Diagonal.
Les galeries van obrir l'any 1978 i s'acomiaden després que la propietat hagi optat per no renovar els contractes amb la intenció d'unificar part de l'espai en grans locals que substituiran les botigues de boda, joieria i sabates, entre d'altres, que hi havia. El contacte va finalitzar el desembre passat, però la propietat ha permès obrir fins aquest estiu per aprofitar la campanya de Nadal i les rebaixes.
Ubicat entre els carrers València i Aragó, el Bulevard Rosa ocupa uns 5.000 metres quadrats i malgrat el tancament, les botigues que tenen entrada directa per Passeig de Gràcia es mantindran. La majoria dels establiments de les galeries tenen previst continuar la seva activitat traslladant-se en altres locals mentre que algunes es veuran obligades a tancar el negoci.
Si bé bona part de les botigues ja han tancat, algunes obriran aquest dimarts i tindran fins divendres per acabar de recollir les seves pertinences. El dia 3 d'agost, la galeria abaixarà definitivament la persiana.
El Bulevard Rosa abaixa la persiana després de 40 anys al Passeig de Gràcia
La propietat ha optat per no renovar el contracte i la majoria de botigues es traslladaran a d'altres locals
ARA A PORTADA
-
El Govern preveu la reobertura total de Rodalies a principis de la setmana vinent Bernat Surroca Albet
-
-
-
Junts planteja «reordenar» el sistema d'ajudes per fomentar «l'autonomia i no la dependència» Lluís Girona Boffi
-
La Moncloa esquiva l'autocrítica per la debacle a l'Aragó i apunta al PP: «És el llevaneus de Vox» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
30 de juliol de 2018 a
les 20:25
Actualitzat el
30 de juliol de 2018 a les
21:43
Et pot interessar
-
Societat
Robatori de pel·lícula a una Vall de Núria coberta per la neu
-
Societat
La segona proposta del PDUM contempla més de 160.000 nous habitatges a l'àrea metropolitana
-
Societat
Collboni desallotja l'assentament més gran de Barcelona sense alternatives suficients i amb policia espanyola
-
Societat
El metro i el bus de Barcelona baten rècords històrics el 2025 i superen els 709 milions de viatgers, segons l'INE
-
Societat
Feina nova, vida nova: es busquen treballadors al poble més alt de Catalunya
-
Societat
Dispositiu policial a l'àrea de Barcelona i el Penedès contra una banda transnacional implicada en el tràfic d'haixix
