El president del Col·legi de Metges de Barcelona, Jaume Padrós, creu que les autoritats haurien de dir clarament que el sistema sanitari està "col·lapsat". Padrós, en declaracions a Catalunya Ràdio, assegura que encara ho podria estar més les properes setmanes, sobretot pel que fa a la falta de respiradors per als malalts greus de coronavirus.
"Hem de perdre la por a dir les coses com són, no passa res perd dir-ho, explicar a la ciutadania que la situació és greu i que s'està posant el sistema sanitari més enllà dels límits", ha dit.
Padrós també ha remarcat la importància de fer molts més tests del coronavirus per poder aïllar individualment i selectivament, i també altres eines tecnològiques com les que ha utilitzat la Xina. També ha demanat més material protector pels sanitaris, sobretot a les residències de gent gran.
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/199369[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
El Col·legi de Metges de Barcelona veu el sistema sanitari «col·lapsat»
El president de l'entitat, Jaume Padrós, alerta de la falta de respiradors per als malalts greus de coronavirus
- Cerdanyola del Vallès -
- Georgina Albreda
- Barcelona -
- Martí Urgell
- Barcelona -
- Martí Urgell
- Professionals sanitaris d'un hospital -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de març de 2020 a
les 19:42
Et pot interessar
-
Societat
Viure en un municipi desèrtic: quines són les poblacions més disperses de Catalunya?
-
Societat
Detenen un menor per matar un home al Raval
-
Societat
Les dues ciutats on costa més trobar un pis de lloguer (i cap és Barcelona)
-
Societat
Centenars de persones reclamen a Barcelona l’alliberament dels dos activistes de la Flotilla
-
Societat
La primera granja de grills per al consum humà: «Només cal trencar la barrera psicològica»
-
Societat
Què passa amb l'altra pròrroga dels lloguers, la que no ha decaigut i ja consta a la llei?
