Agafeu els abrics, la bufanda i els guants perquè cauran les temperatures aquest divendres i no és moment de costipar-se, abans del cap de setmana. Sobretot al matí, difícilment se superaran els 5 graus i es registraran temperatures sota zero en diversos punts del territori. Tanmateix, el Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) manté l'alerta de perill moderat per nevades a tres comarques.
Caldrà vigilar a la Vall d'Aran i als Pallars, on neva des d'aquest dijous. La cota de neu se situarà, però, entre els 1.000 i els 1.200 metres, tot i que podrà baixar fins als 800 a la tarda. Els núvols amenaçaran a la resta del país, però no s'esperen precipitacions més enllà d'alguna gotellada a primera hora.
La tendència a la baixa de les temperatures es mantindrà i el mercuri caurà com mai aquesta setmana. A Lleida s'arribarà fins als 2 graus sota zero, a Tarragona, fins als 3 positius; 5 a Girona i 6 a Barcelona. A Puigcerdà i a Solsona també tindran 2 graus negatius, mentre que a Sabadell es quedaran als 0 graus.
[plantillavirals]
El divendres dels constipats: temperatures al voltant dels 0 graus i neu en alguns punts
Societat
El Meteocat manté l'avís per nevades a tres comarques i alerta que cada dia farà més fred
ARA A PORTADA
-
-
-
Política Sánchez anuncia ajudes que doblaran l'assegurança obligatòria per a les víctimes d'Urda Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo apuja el to després de l'accident de tren i retreu a Sánchez que «no doni la cara» ACN
-
Política Junts denuncia Renfe per homicidi i lesions greus per l'accident a Gelida de principis d'any Oriol March
Publicat el
23 de febrer de 2023 a
les 19:16
Et pot interessar
-
Societat
Detenen dues menors vinculades a Blocus per promoure aldarulls i saquejos a Barcelona
-
Societat
Les claus de les obres per unir el tramvia per la Diagonal: 40 mesos i trànsit privat permès
-
Societat
De Sant Narcís a Sant Sever: sabrem aquesta setmana el successor d'Omella?
-
Societat
Llonganissa de castanya i paté de gamba de Palamós: les novetats del Gastronomic Forum per «revisitar la tradició»
-
Societat
Els Mossos asseguren que les crides de Blocus s'han tallat «de soca-rel»
-
Societat
Ciutat Vella engega un nou servei de punts de reciclatge mòbils
