Amb motiu de la celebració de la Festa Major de Gràcia 2015, que tindrà lloc del 15 al 21 d’agost, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) habilitarà el servei de Metro des de les 5 de la matinada de divendres, 14 d’agost, fins a les 12 de la nit del dia 16 (és a dir, fins a la finalització del servei de diumenge), oferint 67 hores de servei sense interrupció.
Les estacions més properes als diferents punts del barri són Diagonal, Fontana i Lesseps a la L3, Verdaguer i Joanic a la L4, i Diagonal i Verdaguer a la L5. En aquestes estacions, les més concorregudes, es reforçarà el personal de seguretat. TMB recomana la utilització dels transports públics en els desplaçaments als llocs de la celebració.
El metro funcionarà 67 hores sense interrupció per la Festa Major de Gràcia
Hi haurà servei continuat des de divendres 14 fins diumenge 16
ARA A PORTADA
Publicat el
12 d’agost de 2015 a
les 16:19
Et pot interessar
-
Societat
Trànsit limitarà la velocitat a 80 quilòmetres per hora per la revetlla de Sant Joan: l'AP-7, afectada
-
Societat
Un robatori de coure afecta la circulació de l'R3, mentre l'R14 recupera el servei entre la Plana-Picamoixons i Vinaixa
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
