El Ministeri d'Educació ha rebut fins al moment un total de 113 peticions d'alumnes catalans que demanen ser escolaritzats en castellà i no pas sota la immersió lingüística en català. D'aquestes 113, el Ministeri de moment n'ha estimat 50 i n'ha desestimat nou. La resta estan pendents de resolució.
Les peticions estimades han estat recorregudes per la Generalitat perquè no hi estan d'acord, ha explicat aquest dijous la secretària general d'Ensenyament, Maria Jesús Mier.
Així mateix, de moment el Ministeri no ha descomptat de les seves aportacions al Govern els 6.000 euros per alumne per haver d'escolaritzar en castellà el passa curs, i que va advertir que faria. La Generalitat tampoc sap si les famílies han rebut els diners.
El Ministeri d'Educació rep 113 peticions d'escolarització en castellà
Societat
El govern espanyol accepta, de moment, 50 sol·licituds d'alumnes catalans | La Generalitat diu que encara no li han descomptat els 6.000 euros per alumne
ARA A PORTADA
-
Política El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política El PP es desmarca de Vox i anirà a la Comissió Sectorial d'Infància per tractar la situació dels menors a Ceuta ACN
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
01 de setembre de 2016 a
les 11:37
Et pot interessar
-
Societat
Estabilitzat l’incendi forestal de Tírig després de tres dies actiu
-
Societat
El diari esportiu Relevo es refunda gràcies a una empresa que fomenta el sector del joc
-
Societat
Ordenen la retirada de sis models d'ulleres per veure l'eclipsi solar total
-
Societat
Barcelona culmina la reurbanització del carrer de Balmes amb més espai per als vianants
-
Societat
L’ICGC redueix de cinc metres a pocs centímetres el marge d’error del posicionament per satèl·lit
-
Societat
Un home dispara a l'aire després d'una discussió a l'Hospitalet de Llobregat
