El mosso que va ser atropellat a Rubí mentre participava de paisà en una investigació la setmana passada es recupera del coma a l’hospital on està ingressat, segons han confirmat fonts policials a l'ACN.
L’agent va ser atropellat per un conductor que havia estat confós per un lladre, i que no es va creure que el ferit i un altre company fossin policies quan es van identificar. L’home va accelerar i va envestir el mosso, que es va aferrar al capó del cotxe uns centenars de metres. Finalment va caure i va rebre un cop al cap que li va causar ferides de consideració.
El conductor va ser detingut i posat en llibertat hores després, en una decisió policial que donava veracitat a la seva versió i que no va ser ben rebuda entre alguns membres de la plantilla.
El mosso de paisà atropellat a Rubí es recupera del coma a l'hospital
L’agent va ser envestit per un vehicle el conductor del qual no es va creure que fos policia
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de desembre de 2016 a les 14:29
Et pot interessar
-
Societat Viatge al centre de les obres del túnel de la Rovira
-
Societat El temps d'aquest dimecres 16 de juliol: les temperatures continuen picant cap amunt
-
Societat Tiroteig mortal al centre de Barcelona
-
Societat El PSC es queda sol defensant l'ampliació de l'aeroport
-
Societat Detingut a Mataró el líder d'un grup xenòfob que hauria incitat a la «cacera» a Torre Pacheco
-
Societat Penes d'entre tres i set anys de presó a 18 exgestors de la BPA per blanqueig