En resposta a una pregunta de la diputada Marina Llansana, d'ERC, el conseller de Política Territorial Joaquim Nadal ha anunciat aquest dimecres a la tarda al Parlament de Catalunya que "abans del 30 de març hi haurà l’aprovació definitiva del Pla director urbanístic de l’Eix Transversal Ferroviari que és ‘el que garanteix la reserva urbanística per després fer-lo possible’.
Nadal ha admès l’‘excessiva lentitud del carrilet’ en el seu recorregut entre Igualada i Martorell i ha assegurat que l’ETF servirà per ‘trencar aquest relatiu aïllament’ ferroviari de l’Anoia.
- Informacions sobre l'ETF publicades a Osona.com.
ARA A PORTADA
-
Terra Ho confirma el Meteocat: hem viscut l'estiu més càlid de les nostres vides Arnau Urgell i Vidal
-
-
Successos Parlon confirma que els dos detinguts per la mort a Manresa són nascuts a Catalunya Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
-
Política Illa viatja a Ucraïna per portar sobre el terreny la defensa dels valors europeus Bernat Surroca Albet
-
Política Puigdemont reuneix la cúpula de Junts per arrencar un curs marcat pel desenllaç de l'amnistia Oriol March
Publicat el
18 de novembre de 2009 a
les 20:47
Et pot interessar
-
Societat
Dos detinguts per un tiroteig a l'Hospitalet de Llobregat
-
Societat USTEC accepta reunir-se dijous amb Niubó per forçar la reobertura de les negociacions
-
Societat
La Moncloa porta l'estatut sanitari al Congrés malgrat el xoc amb els metges
-
Societat
Barcelona sense biblioteques: «Ens quedem sense un dels pocs espais on tothom pot estar tranquil»
-
Societat
Identifiquen dos homes per gravar noies orinant al carrer durant les festes de Sants
-
Societat
Marta Clari, d'especialista en «gestió» a l'Ajuntament a mà dreta de Niubó
