Els 430 passatgers de l'Alvia que ha sortit de Barcelona a dos quarts de quatre de la tarda amb destinació Bilbao i Irún han pogut reprendre el viatge en un altre tren després de més de tres hores d'espera per una avaria. El comboi ha tingut la incidència entre el túnel i l'entrada al viaducte de Montblanc cap a dos quarts de cinc de la tarda, una hora després de sortir de Barcelona.
Segons ha informat Renfe, als viatgers que anaven a Irun han estat transbordats a un tren que ha sortit de Barcelona a quarts de set de la tarda i que ha estacionat en paral·lel. La resta de viatgers, que es dirigien a Bilbao, han retrocedit amb la part del tren que no estava afectada per l'avaria fins que ha pogut canviar de via.
Els viatgers s'han quedat atrapats dins els vagons, sense llum ni aigua als lavabos.
Fins al lloc on s'ha avariat el comboi s'hi han desplaçat quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat. Com a mesura preventiva, Protecció Civil ha activat la prealerta del Ferrocat.
El tren avariat a Montblanc amb 430 passatgers reprèn el viatge
El comboi, un Alvia, feia el trajecte Barcelona-Bilbao/Irun i ha restat aturat entre Alcover i l'Espluga de Francolí
Ara a portada
-
Societat Més romana que espanyola: l'Església catalana, davant del Vaticà post-Francesc Pep Martí i Vallverdú
-
Internacional «Vladímir, para!»: Trump exigeix a Putin que signi ja un acord de pau després de l'atac rus a Kíiv Redacció
-
-
-
Política Un altre triple salt mortal de Sánchez: fer de la necessitat virtut amb la despesa militar Tania Tapia Díaz
Publicat el 04 de maig de 2014 a les 17:43
Et pot interessar
-
Societat El taxista agredit per un motorista a Barcelona va morir per un cop de cap contra el terra
-
Societat Una mestra interina reclama 65.000 euros per no haver-se pogut estabilitzar després de 18 anys
-
Societat Troben part d'un vaixell de fa cinc segles en unes obres a Barcelona
-
Societat UGT reclama que es prohibeixin les bonificacions de les multes per accident laboral mortal