Els canelons són un dels plats estrella de la gastronomia catalana. Són un clàssic del dia de Sant Esteve i de les festes de Nadal, però també formen part d'un bon àpat de cap de setmana o d'un dels plats desitjats quan es surt a menjar fora de casa. En aquest sentit, un dels xefs més reconeguts de Catalunya s'ha mullat i ha dit el restaurant català que fa els millors canelons.
Ferran Adrià va participar fa uns dies en una xerrada de la fira gastronòmica Madrid Fusion, i en unes declaracions recollides per El Español va assegurar que els millors canelons de Catalunya són els de Can Jubany, el restaurant que Nandu Jubany regenta des de 1995 a Calldetenes (Osona).
[noticiadiari]2/265847[/noticiadiari]
El restaurant osonenc té una estrella Michelin, i el xef també té establiments a Barcelona, Andorra i Formentera. En ells ofereix receptes de canelons de tots els colors, des de clàssics com el pollastre rostit o tota una amalgama de productes exquisits com són la trufa o el foie.
[plantillavirals]
El xef català que fa els millors canelons, segons Ferran Adrià
El cuiner es queda amb les elaboracions de Nandu Jubany, tal com va assegurar en una fira gastronòmica celebrada fa uns dies a Madrid
ARA A PORTADA
-
«Ens il·lusionarem quan tinguem victòries; hem de plantejar batalles que puguem guanyar» Ferran Casas i Manresa
-
-
-
El pols pel volum a les festes majors de Barcelona: per què hi ha grups que deixen de tocar? David Cobo
-
Un còctel amb Maria Xinxó: «Als Estats Units vam intentar fer una boda a tres vestits de Marilyn i Presley» Irene Montagut
Publicat el 12 de febrer de 2024 a les 11:21
Et pot interessar
-
Societat La postguerra amb veu de dona: «A casa no es parlaven molts temes, però jo veia que faltava menjar a taula»
-
Societat Els 22 municipis en perill extrem d’incendi aquest diumenge
-
Societat El grup Svetlana denuncia un atac durant un concert: «Ja podeu tornar a la caverna d'on heu sortit»
-
Societat La queixa d’una llibreria històrica de Barcelona: «Osti ja!»
-
Societat Investiguen la mort d’una dona en un pis de l’Eixample de Barcelona
-
Societat Mor un motorista en un accident a la C-31 a Badalona