Els Bombers encara no donen per controlat l'incendi de l'Ebre arran de la marinada que ha bufat durant tot el diumenge a la tarda. Segons ha explicat a les nou del vespre el cap de l’operatiu, Joan Rovira, volen ser prudents i esperar un marge de “dues, tres o quatre hores” per situar l’incendi en aquesta fase de control. L
es ratxes de vent han reactivat algunes fumeroles en alguns punts calents, però no hi ha hagut cap reproducció important. El dispositiu dels Bombers es reduirà a la meitat durant la nit –hi quedaran una vintena de vehicles autobomba. "La perspectiva i l’evolució és positiva i va a millor, i en les properes hores el tindrem controlat", ha garantit Rovira.
Crides a la "màxima precaució"
Les autoritats insisteixen en la necessitat de mantenir la "màxima precaució" davant del "risc extrem" provocat per l'onada de calor. De fet, segons els Agents Rurals, hi ha risc extrem a un 15-20% del territori català i a la resta tot el personal es dedica exclusivament a la prevenció d'incendis.
[seguiment]476[/seguiment]
Els Bombers encara no donen per controlat l’incendi de l’Ebre i preveuen fer-ho a la nit
L’evolució és positiva però la marinada de la tarda ha reactivat fumeroles en alguns punts calents
ARA A PORTADA
-
-
L'UCO entra a la seu del PSOE, el Suprem imputa Cerdán: continua el terratrèmol per a Sánchez Marc Orts i Cussó
-
Sánchez cita Illa a la Moncloa en plena incertesa sobre la legislatura a Madrid Bernat Surroca Albet
-
Els detalls de la nova empresa de Rodalies: com funcionaran les majories i com s'evitarà el bloqueig? Bernat Surroca Albet
Publicat el 30 de juny de 2019 a les 19:36
Et pot interessar
-
Societat Les columnes del Paral·lel
-
Societat El Meteocat activa l'avís per calor intensa durant la tarda de dissabte a dotze comarques
-
Societat Fins a vint quilòmetres de cues a l'AP-7 en el segon dia de l'operació sortida del pont de Sant Joan
-
Societat Les alternatives al binarisme creixen a Europa: tercera casella o eliminar el gènere al DNI
-
Societat Portaries la teva mascota a la feina? La tendència que va a l'alça
-
Societat Canvi de paradigma al sector dels petards: els de baixa sonoritat es popularitzen per Sant Joan