El col·legi Maristes Sants-Les Corts de Barcelona ha emès un comunicat on acusa l'exprofessor de gimnàstica Joaquín Benítez de "difamació" després que aquest matí hagi declarat davant el jutjat que l'escola n'estava al corrent dels abusos a menors que va cometre. Benítez ha assegurat que l'ordre religiosa ja coneixia un dels primers casos, del 1986, però que no el van sancionar i per tant es va sentir "emparat".
Per la seva banda, els Maristes s'han pronunciat insistint que "cap director ni cap responsable del col·legi Maristes Sants -Les Corts ni de la Institució Marista va rebre cap queixa sobre conductes impròpies relacionades amb Joaquín Benítez". De fet, han assegurat que la primera notícia que van tenir sobre els abusos fou al 2011, cas que ja va ser denunciat a la Fiscalia de Menors.
Els Maristes acusen Benítez de «difamació»
L'escola ha emès un comunicat en què assegura que cap responsable n'estava al cas dels abusos comesos per l'exprofessor de gimnàstica
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de març de 2019 a les 19:01
Et pot interessar
-
Societat Detenen a dos lladres que intentaven robar en una joiera de Sarrià disfressats de dona
-
Societat La tasca del projecte lingüístic Xerrem Junts: «Quan arribes a un país estranger, el primer és integrar-se, per això, estic aprenent català»
-
Societat Activistes pro-Palestina recorden a Barcelona els 18.000 infants morts a Gaza
-
Societat El veïnat de Gràcia treballa a contrarellotge per enllestir els guarnits dels carrers
-
Societat Objectiu «expats»: la via no convencional de l'Ateneu per fer que els nouvinguts parlin català
-
Societat Retards de 20 minuts als Regionals sud per un tren avariat a l'estació de Bellvitge