Els Mossos d'Esquadra investiguen una baralla amb tiroteig al barri de la Mina, a cavall entre Barcelona i Sant Adrià de Besòs (Barcelonès). Els fets van succeir ahir divendres a la nit pels voltants de les 21.00 hores quan diversos veïns van alertar d'una batussa d'un grup de persones a la via pública acompanyada del soroll de 'trets' o "detonacions".
Diverses patrulles es van desplaçar a la zona i en arribar només van localitzar una dona ferida, però cap més dels implicats en la disputa. La dona presentava ferides "de poca gravetat i no per arma de foc", segons han precisat fonts dels Mossos d'Esquadra, que ara treballen per recollir més informació del succés a la Mina i així mirar de localitzar tot els implicats en la trifulga.
Els Mossos investiguen una baralla amb tiroteig al barri de la Mina
Una dona va quedar ferida en la batussa, de poca gravetat i no per arma de foc
- Mossos d'Esquadra -
- Josep M Montaner
ARA A PORTADA
-
ERC sacseja el mapa de candidats «urbans» per a les eleccions municipals del 2027 Lluís Girona Boffi
-
-
-
«Donar la mà a un nen amb síndrome de Down no té res de dolent»: la lliçó de vida de la família d'en Lucas Natàlia Pinyol
-
«No vull tornar a veure l'home que em va atropellar, no em retornarà la meva vida ni la dels meus fills» Marc Orts i Cussó
Publicat el
10 d’abril de 2021 a
les 12:31
Et pot interessar
-
Societat
De Bertran a Bertrán: «Quin dret té un funcionari per decidir com s’escriu el meu cognom?»
-
Societat
Joan Carles I torna a Espanya… per anar als toros
-
Societat
Es normalitza la situació a l'AP-7 després d'un matí de retencions per un accident a Llinars del Vallès
-
Societat
Un programa contra la hipertensió aconsegueix reduir infarts, ictus i morts en milers de casos
-
Societat
«Des d'aquí a dalt tots som iguals»: les primeres paraules de la tripulaicó de l'Artemis II a mig camí de la Lluna
-
Societat
Barcelona, «casa germana» als Països Catalans: tres generacions de mallorquins i valencians a la capital
