Un centenar de persones, representant pagesos i ramaders, han tornat a tallar aquest diumenge, de forma intermitent, la carretera C-12 a Flix. Els afectats per l'incendi de la Ribera d'Ebre, el Segrià i les Garrigues es mostren indignats i decebuts per les primeres mesures que va anunciar, des de Flix, dimecres, la consellera Teresa Jordà.
No entenen que es destinin fins a 2,5 milions d'euros a netejar el bosc cremat i no s'hagin previst ajuts directes per a reparar els danys més urgents de les explotacions. A peu de carretera han anunciat que faran també una marxa lenta fins a la seu de la Conselleria d'Agricultura, a Barcelona, el 14 d'agost i no descarten seguir tallant setmanalment la carretera.
Els pagesos afectats pel foc de la Ribera d'Ebre augmenten les protestes per reclamar ajuts a fons perdut
Aquest diumenge un centenar de persones tornen a tallar la C-12 i anuncien una marxa lenta fins a Barcelona el 14 d'agost
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’agost de 2019 a
les 17:13
Et pot interessar
-
Societat
La diferència d'edat ideal entre les parelles, segons la ciència
-
Societat
Eix Transversal Ferroviari amb 240 km de túnels: un projecte impossible
-
Societat
La C-32, afectada per un incendi a Gavà en plena operació tornada
-
Societat
L'activista i pacient d'ELA Jordi Sabaté busca infermers de manera urgent: «Si no, moriré»
-
Societat
La missió Artemis II es prepara per fer història: tots els rècords que superarà les pròximes hores
-
Societat
Els metges, en alerta per l'auge dels antivacunes: «En molts casos hi ha negocis al darrere»
