Un centenar de persones, representant pagesos i ramaders, han tornat a tallar aquest diumenge, de forma intermitent, la carretera C-12 a Flix. Els afectats per l'incendi de la Ribera d'Ebre, el Segrià i les Garrigues es mostren indignats i decebuts per les primeres mesures que va anunciar, des de Flix, dimecres, la consellera Teresa Jordà.
No entenen que es destinin fins a 2,5 milions d'euros a netejar el bosc cremat i no s'hagin previst ajuts directes per a reparar els danys més urgents de les explotacions. A peu de carretera han anunciat que faran també una marxa lenta fins a la seu de la Conselleria d'Agricultura, a Barcelona, el 14 d'agost i no descarten seguir tallant setmanalment la carretera.
Els pagesos afectats pel foc de la Ribera d'Ebre augmenten les protestes per reclamar ajuts a fons perdut
Societat
Aquest diumenge un centenar de persones tornen a tallar la C-12 i anuncien una marxa lenta fins a Barcelona el 14 d'agost
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Eclipsi total del 12 d'agost: tot el que cal saber per aprofitar una oportunitat històrica Blai Casas
-
Societat Com fotografiar l'eclipsi sense fer malbé la càmera: totes les mesures de seguretat Pedro Vicente-Mullor
-
Medi ambient «Com a humà, mirar un eclipsi total és sentir-se sense poder, amb una indefensió absoluta» Sílvia Berbís Morelló
Publicat el
04 d’agost de 2019 a
les 17:13
Et pot interessar
-
Societat TMB revisarà tots els revestiments dels túnels del metro després de l'incendi de l'L1
-
Societat
Una avaria obliga l'Hospital Vall d'Hebron a aturar l'activitat quirúrgica
-
Societat
Interior compra 1.500 mànegues per als Bombers en plena campanya d'incendis
-
Societat
Què fer si et veus afectat per la vaga a l'aeroport del Prat: els drets dels passatgers
-
Societat
Leo Messi dona 80.000 euros a la Comunitat de Madrid per finançar la reconstrucció dels incendis
-
Societat
Barcelona dissenya un nou pla de xoc contra les drogues: més policia i prevenció
