Un centenar de persones, representant pagesos i ramaders, han tornat a tallar aquest diumenge, de forma intermitent, la carretera C-12 a Flix. Els afectats per l'incendi de la Ribera d'Ebre, el Segrià i les Garrigues es mostren indignats i decebuts per les primeres mesures que va anunciar, des de Flix, dimecres, la consellera Teresa Jordà.
No entenen que es destinin fins a 2,5 milions d'euros a netejar el bosc cremat i no s'hagin previst ajuts directes per a reparar els danys més urgents de les explotacions. A peu de carretera han anunciat que faran també una marxa lenta fins a la seu de la Conselleria d'Agricultura, a Barcelona, el 14 d'agost i no descarten seguir tallant setmanalment la carretera.
Els pagesos afectats pel foc de la Ribera d'Ebre augmenten les protestes per reclamar ajuts a fons perdut
Aquest diumenge un centenar de persones tornen a tallar la C-12 i anuncien una marxa lenta fins a Barcelona el 14 d'agost
Ara a portada
Publicat el 04 d’agost de 2019 a les 17:13
Et pot interessar
-
Societat Un menor en estat greu després de ser atropellat per un taxi a Nou Barris
-
Societat Si reps un SMS de la Seguretat Social no hi facis clic: pot ser una estafa
-
Societat Quan cau la segona Pasqua enguany? Gairebé 200 municipis faran festa
-
Societat El temps d'aquest divendres 25 d'abril: sol i núvols a les portes d'un canvi de temps per al cap de setmana