[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5Rt2Z6CkwUM[/youtube]
L'equip de seguretat de Blanquerna-Universitat Ramon Llull ha alertat aquest matí als Mossos d'Esquadra que una parella estava mantenint relacions sexuals a les portes de la biblioteca de la Facultat de Comunicació, segons han informat fonts del centre a NacióDigital. Diversos agents s'han desplaçat fins a la zona, però la parella ja havia marxat.
La universitat no emprendrà cap acció, ja que l'home i la dona eren a la via pública i no en un recinte del centre. D'altra banda, tampoc han identificat –ni pretenen fer-ho- la persona que ha gravat el vídeo i que podria ser un estudiant.
Aquesta no és la primera vegada que es publiquen a la xarxa unes imatges similars. Fa mesos també va sortir a la llum un vídeo on es veien dos joves practicant sexe en una andana del metro de Barcelona.
Segons han explicat fonts de l'Ajuntament de Barcelona a NacióDigital, no hi ha cap ordenança municipal que sancioni mantenir relacions íntimes al carrer, sempre que no es tracti d'un cas de prostitució. Si hi ha un intercanvi econòmic entre les persones, les sancions poden anar de 100 a 300 euros per les treballadores sexuals i poden arribar fins als 2.000 pels clients. També hi pot haver multa si l'escena té lloc davant de menors o es considera que "atempta contra la llibertat sexual", d'acord amb les fonts citades.
En quins casos està multat tenir relacions sexuals als carrers de Barcelona?
Societat
L'ordenança municipal preveu sancions si es tracta d'un cas de prostitució | Aquest dimarts una parella ha practicat sexe davant la biblioteca de la Facultat de Comunicació de Blanquerna-Universitat Ramon Llull
ARA A PORTADA
-
Societat La destitució de la número dos de Niubó cronifica Educació com la pedra a la sabata del Govern Gerard Mira
-
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
12 de juliol de 2016 a
les 19:16
Actualitzat el
13 de juliol de 2016 a les
14:34
Et pot interessar
-
Societat
La pobresa infantil a Catalunya inassolible
-
Societat
El bisbe de Barbastre reprèn la «guerra» contra l'Opus
-
Societat
El cantant d'Oques Grasses, Josep Montero, escollirà la banda sonora del Piromusical de la Mercè 2026
-
Societat
Mor un motorista a l'Eixample atropellat per un conductor alcoholitzat que ha fugit
-
Societat
L'estació de Verdaguer recupera el ple funcionament després de les obres: «El passadís és molt més còmode»
-
Societat
La Universitat de Barcelona pateix un atac informàtic a les portes de l'inici de curs
