Envien a la policia un pastís i una emotiva carta com a agraïment per salvar la seva nit de noces

L’Alexandra i el Carlos s’havien quedat tirats en una rotonda de Santa Coloma de Gramenet, sense les claus de casa i amb els seus tres fills quan es van topar amb els agents

Publicat el 03 de maig de 2024 a les 18:30
Actualitzat el 03 de maig de 2024 a les 18:33

La policia local de Santa Coloma de Gramenet ha rebut un paquet molt especial a comissaria. Es tracta d’un pastís -amb dedicatòria- acompanyat d’una carta firmada per una parella que agraeix la feina feta per un grup d’agents la matinada de fa només uns dies.

La història es remunta a les 5:00 del matí, quan un autobús va deixar tots els assistents d’una boda i els mateixos protagonistes en una rotonda perquè tornessin a casa. Quan tots els familiars se’n van haver anat, els nuvis, l’Alexandra i el Carlos -juntament amb els seus tres fills-, es van disposar a fer el mateix. Buscaven un taxi quan va aparèixer per allà una patrulla de la policia local de la ciutat barcelonina.

Els tres agents que la conformaven es van interessar per si els passava alguna cosa i ells els van demanar ajuda per trobar un mitjà de transport que els portés fins a casa. Va ser en aquest precís moment que la parella que s'acabava de casar es va adonar que no duia a sobre les claus per entrar al pis. Se les havia emportat un familiar per descuit.

En aquest escenari, la policia local va anar a buscar les claus fins a casa dels familiars en qüestió per tornar-les als nuvis, vestits encara com a les noces. Així doncs, el que podria haver estat una situació de tensió i caos, només va quedar en una bona anècdota que, ben segur, recordaran.

Finalment, els agents es van convertir en els seus inesperats àngels de la guarda que van vetllar per la seva seguretat en un moment important. Un cop van haver recuperat les claus, van tornar en taxi i dies després, van decidir enviar l’esmentada carta i el pastís a comissaria com a mostra d’agraïment. S'hi pot llegir: “Encara passen coses boniques en aquesta vida, i és gràcies a totes les persones que fan aquest tipus d'accions"

Més enllà d’això, la parella també deixa clar que se sent “orgullosa de l’atenció rebuda” i agraeix la gestió de l’Ajuntament i el seu “compromís” amb l’atenció al ciutadà, així com la feina del conjunt del cos que conforma la policia local i, en especial, la dels agents que els van donar suport.