Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha presentat avui el seu programa d'activitats d'estiu als Pirineus. La novetat d'enguany és l'ampliació del Bike Park de La Molina amb circuits de descens aptes per a principiants. Com ha destacat el president de l'empresa pública, Enric Ticó, FGC segueix treballant en la línia de "desestacionalitzar" l'ús de les seves infraestructures de muntanya.
En aquest sentit, Ticó ha recordat que l'estiu passat les estacions de muntanya van rebre més de 200.000 visitants i els trens turístics van registrar poc més d'un milió de viatgers. FGC no té cap estudi de l'impacte econòmic que suposa l'obertura dels seus trens a l'estiu, però sí en el cas de l'hivern: per cada euro que ingressa l'empresa de transports, el territori n'ingressa entre sis i 12 en funció del lloc.
Com ha recordat Laura Vives, les activitats que ofereix FGC per a l'estiu consten de cinc estacions de muntanya (Espot, Port Ainé, La Molina, Vall de Núria, Vallter 2000) i set trens turístics (Tren dels Llacs, Cremallera de Montserrat, Funicular de la Santa Cova, Funicular de Sant Joan, Tren del Ciment, Funicular de Gelida, Cremallera Vall de Núria).
FGC amplia l'oferta d'estiu a La Molina
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya fa créixer el Bike Park de l'estació d'esquí amb circuits de descens aptes per a principiants | L'empresa pública preveu un creixement de la demanda d'un 10% aquesta temporada
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de juny de 2016 a
les 19:45
Et pot interessar
-
Societat
Ferrocarrils estrena un passaport amb descomptes per viatjar amb trens turístics de Catalunya
-
Societat
«Si amb Artemis IV trobem aigua a la Lluna, tenir-hi una base permanent és viable»
-
Societat
Renfe ja ofereix el 94% dels trens previs a l'accident de Gelida, però amb 179 limitacions de velocitat
-
Societat
La tripulació d'Artemis II ja és a la Terra: «Ha estat un amaratge perfecte»
-
Societat
Els mestres envien un mail a les famílies sobre l'acord amb CCOO i UGT per contrarestar el «relat» d'Educació
-
Societat
Mor la sisena persona sensesostre a Badalona des de principi d'any
