El Port de Barcelona ha donat per finalitzades aquest diumenge cap a les set del vespre les tasques de neteja del vessament accidental d'aigües de sentina a la dàrsena de Sant Bertran del Moll Ponent Nord. Segons ha informat Protecció Civil a l'ACN, dos camions cisterna i dues embarcacions han treballat durant tot el dia per retirar les restes de la taca viscosa d'uns 100 metres de llargada detectada dissabte a les 5 de la matinada.
El vessament era una barreja d'aigua, oli i fuel i provenia d'un vaixell portavehicles. Un cop retirada la taca, l'autoritat portuària ha desactivat el Pla Interior Marítim i el Pla d'Autoprotecció i Protecció Civil ha desactivat la prealerta del Pla Especial d'Emergències per Contaminació de les Aigües Marines de Catalunya (CAMCAT). Dissabte quatre camions cisterna van poder netejar el 90% del vessament accidental i aquest diumenge s'ha retirat la resta. El Port de Barcelona calcula que s'han retirat uns 10 metres cúbics de producte.
Finalitzen les tasques de neteja del vessament d'aigües de sentina al Port de Barcelona
Dos camions cisterna i dues embarcacions han treballat aquest diumenge per retirar les restes de la taca viscosa detectada dissabte a la matinada
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 26 d’agost de 2018 a les 18:03
Et pot interessar
-
Societat Mor electrocutat un treballador de 41 anys a la Zona Franca
-
Societat El temps del cap de setmana del 26 i 27 d'abril: tornen les pluges
-
Societat Retards de fins a una hora i mitja a la línia d'alta velocitat Madrid – Barcelona per una avaria a l'Aragó
-
Societat Tallada la ronda del Mig per una persona enfilada als panells informatius