Greta Thunberg ha abandonat per sorpresa, i per problemes de seguretat la manifestació contra el canvi climàtic que es fa aquest divendres a la tarda a Madrid, de la qual ella era la principal protagonista.
Ella mateixa ha explicat abans de marxar de la manifestació amb cotxe elèctric que la policia li havia dit que no podia seguir a la concentració. "M'encantaria poder participar-hi però és un tema de seguretat. Hi ha massa gent i massa periodistes al voltant", ha dit la jove activista sueca de 16 anys.
Estava previst que Greta Thunberg pronunciés un discurs al final de la manifestació i, segons els organitzadors, el podrà fer des de l'escenari situat a Nuevos Ministerios. La Marxa pel Clima reclama accions concretes contra el canvi climàtic als líders mundials de tot el món en el marc de la COP25. La pròpia Thunberg s'ha dirigit abans de la marxa als governants del món amb un missatge clar: "No podem esperar més".
[noticia]192348[/noticia]
Thunberg havia arribat aquest mateix divendres a Madrid per prendre part tant en la marxa com en la conferència pel canvi climàtic que se celebra a la capital espanyola. La jove activista hi ha arribat després d'un llarg periple en catamarà des del continent americà fins a Lisboa, pel seu rebuig a emprar mitjans de transport especialment contaminants com l'avió, seguida d'un viatge en tren fins a Madrid, on s'ha desplaçat en un cotxe elèctric.
Greta Thunberg abandona precipitadament la manifestació de Madrid per motius de seguretat
Societat
L'activista sueca era la principal protagonista de la Marxa pel Clima
ARA A PORTADA
-
Política «Junts s'ha alineat definitivament amb Vox i PP; és un abans i un després» Bernat Surroca Albet
-
Política Més enllà de la Francisca: què pensen els votants de Junts sobre habitatge? Lluís Girona Boffi
-
Política El Congrés tomba els decrets d'habitatge i Sánchez meditarà durant el cap de setmana si convoca eleccions Lluís Girona Boffi
-
Política Guerra oberta Junts-Rufián: «Tothom sap que ets un invent de les clavegueres de l'Estat» Oriol March
-
Societat Centenars de persones reclamen una vaga general per l’habitatge després de la caiguda dels decrets Pau Espí Solé
Publicat el
06 de desembre de 2019 a
les 19:20
Et pot interessar
-
Societat
De migrar des de Gàmbia a ser campió d'Espanya amb el guiatge de l'entrenador: «El gimnàs és casa meva»
-
Societat
El català també necessita un lloc on viure
-
Societat
El Sindicat de Llogateres de Madrid titlla de «circ» la derogació dels decrets d’habitatge
-
Societat
El moviment per l'habitatge bloqueja la sortida de Barcelona per escalfar la manifestació de dissabte
-
Societat
La Xarxa Europea d'Igualtat Lingüística reclama que els algoritmes no «excloguin» l'ús del català
-
Societat
Educació mou fitxa per recuperar les colònies però no convenç els sindicats
