Els Mossos d'Esquadra investiguen aquest dimarts un abús sexual amb "tocaments superficials" a una menor d'11 anys. Els fets s'haurien produït en un túnel del terror de Badalona aquest diumenge, 30 d'octubre.
Segons han explicat fonts de la policia catalana a Europa Press, la Guàrdia Urbana de la ciutat ha identificat dos nois menors de 13 anys, i per tant, són "inimputables com a presumptes agressors".
Els pares de la menor van interposar una denúncia als Mossos, que també en va rebre d'altres pels mateixos fets per part de diversos testimonis que estaven en aquest mateix túnel del terror.
Investiguen abusos sexuals a una nena d'11 anys en un túnel del terror a Badalona
Els Mossos van rebre la denúncia de la seva família i d'altres per part de testimonis
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de novembre de 2022 a les 10:32
Et pot interessar
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Sense congestions a les carretes amb l'operació sortida del pont pràcticament completada
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques
-
Societat Evacuats els 70 passatgers d'un tren avariat dins d'un túnel a Sitges