La Guàrdia Civil d'Osca investiga un veí de Lleida de 29 anys per un delicte contra la seguretat viària. La investigació va començar quan van rebre un vídeo gravat des de l'interior d'un vehicle on es veia una furgoneta blanca avançant un tractor amb remolc i un camió en una carretera d'un únic carril per sentit al terme municipal d'Ilche.
Just en aquell moment hi havia un vehicle circulant per l'altre costat, que és el que va enregistrar l'escena, que va haver de frenar bruscament i desplaçar-se a la dreta per evitar xocar. Les imatges van permetre a la Guàrdia Civil ubicar el punt exacte de la carretera A-1226 on van passar els fets i localitzar el vehicle infractor i el seu conductor.
L'home està investigat per un delicte de conducció temerària i haurà de comparèixer al jutjat d'instrucció de Montsó quan sigui requerit.
[plantillavirals]
Investiguen un veí de Lleida per conduir de forma temerària a Osca
L'home va fer un avançament prohibit i el cotxe que circulava per l'altre costat va haver d'apartar-se per evitar xocar
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de juny de 2023 a les 16:27
Et pot interessar
-
Societat Collboni adverteix al Comitè de les Regions que Europa s'enfronta a una crisi de l’habitatge «mai viscuda»
-
Societat El temps d'aquest dijous 15 de maig: els ruixats van minvant sense desaparèixer del tot
-
Societat Un incendi en una planta química de Sevilla obliga a confinar 77.000 persones per risc d'intoxicació
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 17 i 18 de maig
-
Societat Els ajuntaments de la Catalunya Nord i Òmnium recorren la prohibició del català als plens
-
Societat Un estudi determina que la telemedicina redueix a un 54% la mortalitat en insuficiència cardíaca crònica