La Guàrdia Civil d'Osca investiga un veí de Lleida de 29 anys per un delicte contra la seguretat viària. La investigació va començar quan van rebre un vídeo gravat des de l'interior d'un vehicle on es veia una furgoneta blanca avançant un tractor amb remolc i un camió en una carretera d'un únic carril per sentit al terme municipal d'Ilche.
Just en aquell moment hi havia un vehicle circulant per l'altre costat, que és el que va enregistrar l'escena, que va haver de frenar bruscament i desplaçar-se a la dreta per evitar xocar. Les imatges van permetre a la Guàrdia Civil ubicar el punt exacte de la carretera A-1226 on van passar els fets i localitzar el vehicle infractor i el seu conductor.
L'home està investigat per un delicte de conducció temerària i haurà de comparèixer al jutjat d'instrucció de Montsó quan sigui requerit.
[plantillavirals]
Investiguen un veí de Lleida per conduir de forma temerària a Osca
L'home va fer un avançament prohibit i el cotxe que circulava per l'altre costat va haver d'apartar-se per evitar xocar
ARA A PORTADA
-
Pisos, IRPF i l'ombra del referèndum: les opcions d'Illa per calmar el Parlament i salvar Sánchez Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
L'1x1 de l'oposició d'Illa: entre l'exigència dels socis i la xenofòbia ultra O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
Publicat el 30 de juny de 2023 a les 16:27
Et pot interessar
-
Societat Red Eléctrica demana aplicar canvis «urgents» per evitar una nova apagada
-
Societat El temps d'aquest dijous 9 d'octubre: alerta per pluges intenses a 22 comarques
-
Societat Plataforma per la Llengua i sindicats educatius insten el Govern a recuperar les tres hores de català al batxillerat
-
Societat Els joves catalans creients són més practicants que la gent gran
-
Societat Més de 4.000 euros: el preu mitjà d'un servei funerari a Catalunya
-
Societat Còctel d'aturades a Catalunya el 15 d'octubre: totes les vagues i mobilitzacions que coincideixen