Els Mossos d'Esquadra investiguen una altra agressió sexual a Barcelona, la tercera notificada en només dos dies. Segons han explicat des de la policia catalana, els fets es van produir la matinada del 30 de juliol a la zona de Montjuïc, molt a prop de l'Estadi Olímpic, a altes hores de la matinada. Ara per ara, els Mossos segueixen investigant l'agressió i quantes persones van estar-hi implicades.
La policia catalana té en curs dues investigacions més de delictes sexuals contra dones a la capital catalana, notificades en només 24 hores. Els Mossos d'Esquadra investiguen una violació en grup a una jove al barri del Parc i la Llacuna del Poblenou, al districte de Sant Martí, que s'hauria produït aquest dimecres de matinada.
També està en curs la investigació d'una agressió sexual a una dona en un pis ocupat del Raval de Barcelona. Segons va confirmar el cos policial a l'ACN, els fets van passar el 26 de juny a un domicili del carrer Vistalegre, tot i que no han transcendit fins aquest dimecres. En el moment que els Mossos tenen coneixement que es tracta d'un pis ocupat, ho posen en coneixement dels jutjats.
[plantillavirals]
Investiguen una altra agressió sexual a una dona a Barcelona
Els Mossos d'Esquadra tenen en curs dues indagacions criminals més a la capital: una violació en grup al Poblenou i una altra agressió, al Raval

- El nou logotip dels antiavalots de la Guàrdia Urbana de Badalona -
- ACN | Europa Press
Ara a portada
Publicat el 11 d’agost de 2022 a les 18:36
Actualitzat el 11 d’agost de 2022 a les 18:37
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 24 d'abril: es manté l'ambient assolellat
-
Societat Multes de fins a 250 euros per fer servir el mòbil amb volum al transport públic de Portugal
-
Societat Tanca un històric col·legi català amb 106 anys d'història
-
Societat Revilla considera que el rei emèrit podria recuperar el seu prestigi «portant els diners a Espanya»