La presidenta del Parlament, Núria de Gispert, ha convocat per al dimecres vinent la sessió de la diputació permanent perquè comparegui el conseller d'Interior, Jordi Jané, tal com ell va demanar, per explicar l'operació policial contra el top manta a Salou.
Jané s'ha compromès a "donar totes les dades" i a oferir un relat detallat. Després que els companys de pis del senegalès mort declaressin que no van veure contacte físic entre el manter i agents dels Mossos d'Esquadra, Jané ha reiterat la "plena confiança" en el cos de seguretat.
La diputació permanent, que presideix de Gispert, es compon de vint-i-tres diputats i vetlla pels poders de la cambra quan el Parlament és entre períodes de sessions o de legislatures, com ara. Entre les seves funcions hi ha la d'exercir el control dels decrets llei i la de substanciar compareixences del Govern per informar sobre les seves actuacions.
Jané explicarà dimecres davant el Parlament l'operació policial contra el «top manta» a Salou
Societat
El conseller d'Interior ha reiterat la "plena confiança" en el cos de Mossos d'Esquadra
ARA A PORTADA
-
-
Política L'amnistiat Junqueras renova l'«intacte» compromís independentista des de la zona zero Lluís Girona Boffi
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
Televisió Pedro Sánchez accepta la invitació de «La Revuelta»: Broncano l'entrevista aquest dijous Victor Rodrigo
-
Publicat el
20 d’agost de 2015 a
les 12:14
Et pot interessar
-
Societat
Ja no et podràs jubilar als 66 anys: així canvia l’edat de jubilació el 2027
-
Societat
Els impulsors de la ILP del 6% en educació reclamen a Illa un calendari clar
-
Societat
«Si vas néixer el 19 de març de 1997, et busquem»: el missatge desconcertant de l'ATM
-
Societat
Els docents també agafen la bandera de l'habitatge i escalfen la vaga general
-
Societat
Barcelona i l'Hospitalet concentren onze dels quinze barris amb més estrangers de l'Estat
-
Societat
«Podries votar per l'Eliska?»: Alerta amb la nova estafa que pot robar-te el compte de WhatsApp
