L'assemblea general del Gremi d'Hotels de Barcelona ha escollit el president de Selenta Group, Jordi Mestre, nou president de l'organització en substitució de Jordi Clos, segons ha informat el Gremi en un comunicat aquest dimarts.
Mestre ha estat l'únic candidat a rellevar Clos, que feia 20 anys que era al capdavant del Gremi d'Hotels de la capital catalana. El nou president de l'organització lidera el grup propietari de l'Hotel Sofia, de l'Hotel Nobu i de l'Expo Hotel, tots tres establiments situats a Barcelona. Mestre també és vicepresident segon del FC Barcelona i responsable de l'Àrea Esportiva del club de futbol.
El nou president del Gremi d'Hotels considera prioritari positivitzar el discurs sobre el turisme, replantejar el Pla Especial Urbanístic d'Allotjaments Turístics (PEUAT) i internacionalitzar el Gremi. Mestre aposta per promocionar Barcelona amb noves eines per arribar al públic oportú i així "millorar la qualitat i el perfil del turisme" i no amb l'objectiu d'augmentar el nombre de visitants.
Jordi Mestre, nou president del Gremi d'Hotels de Barcelona
L'assemblea general de l'organització tria per unanimitat el propietari de Selenta Group i únic candidat com a substitut de Jordi Clos
ARA A PORTADA
-
El Govern mobilitzarà 400 milions d'euros per fer front a les conseqüències de la guerra Oriol March
-
Trump posposa cinc dies l'ultimàtum a l'Iran i restaura la calma a les borses internacionals Gerard Mira Sánchez
-
Sánchez exigeix reobrir l'estret d'Ormuz i preservar totes les centrals d'energia de l'Orient Mitjà Redacció
-
La rebaixa de l'IVA fa caure entre 15 i 20 cèntims el litre el preu del combusitble el primer dia Redacció
-
Publicat el
02 de juliol de 2019 a
les 14:51
Et pot interessar
-
Societat
Com serà la il·luminació de la creu de la Sagrada Família?
-
Societat
Empresonen una parella per agredir sexualment i maltractar el seu nadó a Barcelona
-
Societat
Els sindicats de la vaga educativa insisteixen a reunir-se amb el Govern aquest dimarts
-
Societat
Els Mossos inicien una operació policial coordinada per l'Europol contra el tràfic de drogues i armes
-
Societat
«París necessita antimàrqueting però Barcelona, no»
-
Societat
Renovables: pensem el país?
