L'assemblea general del Gremi d'Hotels de Barcelona ha escollit el president de Selenta Group, Jordi Mestre, nou president de l'organització en substitució de Jordi Clos, segons ha informat el Gremi en un comunicat aquest dimarts.
Mestre ha estat l'únic candidat a rellevar Clos, que feia 20 anys que era al capdavant del Gremi d'Hotels de la capital catalana. El nou president de l'organització lidera el grup propietari de l'Hotel Sofia, de l'Hotel Nobu i de l'Expo Hotel, tots tres establiments situats a Barcelona. Mestre també és vicepresident segon del FC Barcelona i responsable de l'Àrea Esportiva del club de futbol.
El nou president del Gremi d'Hotels considera prioritari positivitzar el discurs sobre el turisme, replantejar el Pla Especial Urbanístic d'Allotjaments Turístics (PEUAT) i internacionalitzar el Gremi. Mestre aposta per promocionar Barcelona amb noves eines per arribar al públic oportú i així "millorar la qualitat i el perfil del turisme" i no amb l'objectiu d'augmentar el nombre de visitants.
Jordi Mestre, nou president del Gremi d'Hotels de Barcelona
L'assemblea general de l'organització tria per unanimitat el propietari de Selenta Group i únic candidat com a substitut de Jordi Clos
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de juliol de 2019 a les 14:51
Et pot interessar
-
Societat Per què milers d'estudiants continuen quedant-se sense plaça d'FP?
-
Societat Les llàgrimes de Sant Llorenç 2025: quan són i on veure la pluja d'estels?
-
Societat Quan l’or, la plata o la fusta representen històries d’èxit
-
Societat El temps d'aquest dilluns 11 d'agost: avís per calor intensa i nit tòrrida
-
Societat La influenciadora generada amb IA que difon notícies falses sobre política
-
Societat Un estudi descobreix que un medicament per a l'asma pot bloquejar les al·lèrgies alimentàries