L'actriu Úrsula Corberó està en boca de tothom pel seu paper de Rosa Peral a la sèrie El cuerpo en llamas, que evoca el crim de la Guàrdia Urbana.
En una entrevista amb l'streamer Ibai Llanos, Corberó ha fet referència als seus somnis i amb qui li agradaria coincidir. A banda de col·laborar amb Wes Anderson o conèixer Beyoncé, la catalana ha llançat, entre rialles, una proposta que podria revolucionar l'escenari cultural del moment: "Rosalia, fem una pel·lícula musical", ha reblat.
Durant la conversa, Llanos també ha tret a la llum altres ficcions de Corberó, com Física o química o la famosíssima La casa de papel. A la pregunta de si es cansava de respondre sempre a les mateixes qüestions, Corberó ha respost que no, que guarda "un record molt potent" de la sèrie que es va estrenar el 2017 i que ha recorregut les pantalles del món sencer.
[plantillavirals]
La curiosa proposta teatral de l'actriu Úrsula Corberó a Rosalia
La protagonista de la sèrie del crim de la Guàrdia Urbana ha estat entrevistada per Ibai Llanos
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de setembre de 2023 a
les 12:02
Et pot interessar
-
Societat El síndic analitza els ajuts per l'habitatge per a les famílies que conviuen amb malalties greus
-
Societat
Les carreteres i els horaris a evitar en l'operació sortida del pont de maig, segons Trànsit
-
Societat
El Parlament aprova noves ajudes als malalts d'ELA (però només als casos més extrems)
-
Societat
Redueixen el format de les capses de set antibiòtics per evitar l'automedicació
-
Societat
Top Manta presenta la segona cursa antiracista a Barcelona pel 13 de juny i estén les marxes a una desena de municipis
-
Societat
Com és el micromecenatge contra l'ampliació del Macba, la nova acció engegada per veïns del Raval?
