La Guàrdia Civil ha deixat en llibertat l'exgerent de l'Institut Municipal de Serveis Socials de Tarragona Antonio Muñoz, que aquest dilluns al migdia ha estat detingut amb relació al cas Inipro i traslladat a la Comandància de Tarragona per prestar declaració.
Muñoz haurà de comparèixer amb advocat al jutjat d'instrucció número 1 quan sigui requerit. Se l'acusa dels delictes de prevaricació, malversació de fons públics i alteració de preus en concursos i subhastes públiques, dins les presumptes irregularitats en la contractació d'Inipro per a la prestació de serveis d'ajuda i d'integració d'immigrants del consistori tarragoní durant els anys 2011 i 2012. Muñoz va dimitir del seu càrrec l'any 2013.
La Guàrdia Civil deixa en llibertat l'exgerent de l'Institut Municipal de Serveis Socials detingut pel cas Inipro
La Guàrdia Civil ha escorcollat aquest dilluns al matí el domicili d'Antonio Muñoz
ARA A PORTADA
-
Les famílies de les víctimes increpen Mazón al funeral d'Estat: «Assassí, et rius de nosaltres» Guillem Delso
-
Autocrítica a mitges de Mazón en l'aniversari de la dana: «Hi ha coses que haurien d'haver funcionat millor» Marc Orts i Cussó
-
-
La ferida antipolítica de la dana: «L'extrema dreta està canalitzant el malestar» Moisés Pérez Pascual
-
Un any després de la dana: «Hi ha molta por, els carrers tornen a inundar-se quan plou» Neus Climent
Publicat el 26 d’octubre de 2015 a les 17:43
Et pot interessar
-
Societat
Almenys 69 persones sense llar han mort aquest any a Barcelona, segons la Fundació Arrels
-
Societat
L'Hospitalet també eliminarà tots els pisos turístics: cinquè municipi metropolità a prohibir-los
-
Societat
Nou rumb a la Mina amb els reallotjaments del bloc Venus i un pla 2030 per al barri
-
Societat
La Unió Europea assegura que continuarà donant suport a la reconstrucció al País Valencià un any després de la dana
-
Societat
Els treballadors del metall col·lapsen les entrades de Barcelona el primer dia de vaga
-
Societat
Tallades la C-32 i la B-20 a Cornellà de Llobregat per una manifestació
