La Guàrdia Civil ha deixat en llibertat l'exgerent de l'Institut Municipal de Serveis Socials de Tarragona Antonio Muñoz, que aquest dilluns al migdia ha estat detingut amb relació al cas Inipro i traslladat a la Comandància de Tarragona per prestar declaració.
Muñoz haurà de comparèixer amb advocat al jutjat d'instrucció número 1 quan sigui requerit. Se l'acusa dels delictes de prevaricació, malversació de fons públics i alteració de preus en concursos i subhastes públiques, dins les presumptes irregularitats en la contractació d'Inipro per a la prestació de serveis d'ajuda i d'integració d'immigrants del consistori tarragoní durant els anys 2011 i 2012. Muñoz va dimitir del seu càrrec l'any 2013.
La Guàrdia Civil deixa en llibertat l'exgerent de l'Institut Municipal de Serveis Socials detingut pel cas Inipro
La Guàrdia Civil ha escorcollat aquest dilluns al matí el domicili d'Antonio Muñoz
ARA A PORTADA
Publicat el
26 d’octubre de 2015 a
les 17:43
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
