La neu pot tornar a fer acte de presència aquest dijous. Les precipitacions, més probables a partir del migdia, podrien ser en forma de neu especialment al quadrant nord-est. Inicialment la cota se situarà als 500 metres i, posteriorment, pot baixar fins als 300. Tot i això, les precipitacions es preveuen febles (com a molt moderades) i disperses.
El Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) ha emès un avís per la possible acumulació de 2 cm de neu per sobre dels 500 metres. A més, en les comarques pirinenques considera possible que s'acumulin 5 cm a partir dels 700 metres.
La neu pot tornar a fer acte de presència a partir del migdia
Societat
Les precipitacions, especialment al quadrant nord-est, poden ser febles però per sobre dels 300 m
ARA A PORTADA
-
-
Política «L'esperança sempre serà més poderosa que la por»: el catalanisme es reivindica davant Rafael Casanova Gerard Mira
-
Política Crides per la convivència i contra l'odi en els primers compassos de la Diada Gerard Mira | Natàlia Pinyol
-
Política El col·lapse del procés no enfonsa el suport a la independència, que encara té marge de creixement Roger Tugas Vilardell
Publicat el
02 de desembre de 2010 a
les 08:00
Et pot interessar
-
Societat Tallada l'R1 entre Sant Pol i Calella per una incidència en els sistemes de senyalització
-
Societat
Extingit l'incendi de vegetació declarat aquest dijous a Montjuïc
-
Societat
El 54949, premi extraordinari de la Grossa de la Diada 2026
-
Societat
Els sindicats de metges faran vaga indefinida a partir del 28 d'octubre
-
Societat
Aventuras i desventuras del informe PISA
-
Societat
Aventures i desventures de l'informe PISA
