La policia espanyola ha interceptat aquest dissabte cap a dos quarts de quatre de la tarda a l'AP-7, a la frontera de la Jonquera, dos vehicles sospitosos amb matrícula francesa que volien entrar a l'estat espanyol. Un d'ells ha estat aturat pels agents d'aquest cos, que durant la inspecció han trobat diverses armes: dues escopetes retallades, dues pistoles, diverses armilles antibales, una granada, munició i dos telèfons mòbils.
L'altre vehicle, un Renault Megane de color gris amb la finestra esquerra del darrera trencada, ha aconseguit fugir cap a territori català. Davant d'aquests fets, s'ha llençat una ordre de recerca a tots els cossos de seguretat francesos i espanyols i s'ha activat el dispositiu contra la delinqüència itinerant. Segons fonts de la policia espanyola, la hipòtesi més plausible és que es tracti d'un cas de crim organitzat. La investigació continua oberta.
La policia espanyola intercepta a la Jonquera un vehicle carregat d'armes
Un altre cotxe ha aconseguit fugir del control fronterer i els cossos de seguretat francesos i espanyols el busquen per territori català
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de febrer de 2016 a les 17:25
Et pot interessar
-
Societat Ciberatac a Infojocs amb una «quantitat significativa» de dades robades
-
Societat Defensar la llengua ja és cosa de tots: crida a les entitats per adherir-se al Pacte
-
Societat El temps d'aquest divendres 6 de juny: s'estabilitza la temperatura estiuenca entre sol i núvols
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 7 i 8 de juny
-
Societat Barcelona, escollida per acollir un centre d'escala mundial sobre «economia oceànica sostenible»
-
Societat Un fenomen inèdit a la galàxia: neix un planeta gegant a partir d'una estrella diminuta