La policia espanyola ha interceptat aquest dissabte cap a dos quarts de quatre de la tarda a l'AP-7, a la frontera de la Jonquera, dos vehicles sospitosos amb matrícula francesa que volien entrar a l'estat espanyol. Un d'ells ha estat aturat pels agents d'aquest cos, que durant la inspecció han trobat diverses armes: dues escopetes retallades, dues pistoles, diverses armilles antibales, una granada, munició i dos telèfons mòbils.
L'altre vehicle, un Renault Megane de color gris amb la finestra esquerra del darrera trencada, ha aconseguit fugir cap a territori català. Davant d'aquests fets, s'ha llençat una ordre de recerca a tots els cossos de seguretat francesos i espanyols i s'ha activat el dispositiu contra la delinqüència itinerant. Segons fonts de la policia espanyola, la hipòtesi més plausible és que es tracti d'un cas de crim organitzat. La investigació continua oberta.
La policia espanyola intercepta a la Jonquera un vehicle carregat d'armes
Societat
Un altre cotxe ha aconseguit fugir del control fronterer i els cossos de seguretat francesos i espanyols el busquen per territori català
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de febrer de 2016 a
les 17:25
Et pot interessar
-
Societat
El voltor comú
-
Societat
Renfe suspèn trens de llarga distància per l'amenaça del temporal
-
Societat
Brussel·les ofereix més de 40.000 bitllets de tren gratis per als joves de 18 anys
-
Societat
Barcelona demana «més concreció» a la DGT per complir la nova norma dels semàfors
-
Societat
El pare del nadó maltractat admet que li podria haver fet mal de forma inconscient
-
Societat
Suspès el primer desnonament pel «decret Maricarmen» al barri de Sant Andreu
