Més de 140 Mossos d'Esquadra i policies locals busquen un home de pell fosca amb bermudes verdes i camisa blava de ratlles com a pressumpte autor de cinc apunyalaments aquest dilluns a Lleida. Un dels apunyalaments s'ha produït al carrer Príncep de Viana, dos al Passeig de Ronda, un a Ramon Llull i un altre al Segon Passeig de Ronda, on a la víctima li ha deixat clavat el ganivet a l'esquena.
Segons els Mossos, no hi ha víctimes mortals, i la policia catalana i la local centren la seva investigació als barris de Pardinyes i Balafia. Un dels apunyalaments, el de l'encreuament de Príncep de Viana amb la plaça del Treball, s'ha produït al voltant de les sis de la tarda, i al lloc s'han desplaçat la Policia Local i els Mossos d'Esquadra, i on s'han concentrat més d'un centenar de curiosos.
Els Serveis d'Emergències Mèdiques (SEM) han pogut atendre a la víctima de Príncep de Viana al lloc del succés, des d'on l'han traslladat a l'hospital. Segons ha informat la policia, totes les víctimes són estrangeres, i la del carrer Príncep de Viana és d'origen xinès.
La policia pren Lleida a la recerca de l'agressor
La policia busca un home de pell fosca amb bermudes i camisa de ratlles
ARA A PORTADA
-
Encara no ha entrat en servei cap de les actuacions per evitar noves sequeres a Barcelona Arnau Urgell i Vidal
-
Catalunya convertirà el nou model hídric en llei: assegurar l’aigua sense dependre de la pluja Arnau Urgell i Vidal
-
Estat i Generalitat tanquen l'acord amb ERC per intentar girar full del dèficit inversor Oriol March
-
-
Publicat el
22 de setembre de 2014 a
les 18:21
Et pot interessar
-
Societat
«La menopausa no és la decadència de la dona, sinó una etapa que cal viure en plenitud»
-
Societat
Un incendi obliga a desallotjar el Castell de Montjuïc
-
Societat
Qui operarà el tramvia de Barcelona a partir del 2032, després de tres dècades de gestió privada?
-
Societat
Portes obertes a l’Ajuntament de Barcelona per Sant Jordi: què es podrà veure i en quin horari?
-
Societat
Detinguts dos homes per vendre drogues relacionades amb el Chemsex a Barcelona
-
Societat
La portaveu de Dignitat a les Vies denuncia grassofòbia: «Quatre covards amb wifi no em faran callar»
