Un vaixell de la Royal Navy britànica va disparar contra una nau de la Guàrdia Civil aquest abril, segons ha informat aquesta setmana el diari The Mirror. D'acord amb el mitjà citat, el vaixell espanyol va "molestar" el submarí nuclear estatunidenc USS Florida quan intentava atracar al port de Gibraltar.
Una font de la marina britànica ha explicat a The Mirror que estan acostumats a les "polítiques arriscades", però que el comportament de la nau de la Guàrdia Civil "va en contra de qualsevol llibre de normes sobre seguretat marítima". En aquest sentit, detalla: "L'USS Florida és un submarí de propulsió nuclear i tractar d'alterar la seva trajectòria és molt perillós".
L'oficina del governador de Gibraltar ha confirmat la incursió en les "proximitats d'un submarí entrant.
La Royal Navy dispara contra un vaixell de la Guàrdia Civil
La nau espanyola va "molestar" el submarí nuclear estatunidenc USS Florida quan intentava atracar al port de Gibraltar, segons "The Mirror"
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
Publicat el
06 de maig de 2016 a
les 20:21
Et pot interessar
-
Societat
El govern espanyol preveu que els passatgers del creuer amb hantavirus acabin a casa la quarentena
-
Societat
Els estudiants afegeixen pressió a Educació amb una nova jornada de vaga
-
Societat
El pla contra la multireincidència dels Mossos redueix un 40% els fets delictius al bus urbà de Barcelona
-
Societat
Desconvocada la vaga a Rodalies prevista pel 27 de maig i el 5 de juny
-
Societat
Mor la «mare» dels caganers, Anna Maria Pla Massot, als 79 anys
-
Societat
«Es pot registrar la mobilitat més important de l'any»: Trànsit engega el dispositiu especial per la segona Pasqua
