El Servei Català de Trànsit ha informat que aquest dimecres al matí s'ha registrat un sinistre viari mortal a l'Eix Transversal (C-37), a l'altura del punt quilomètric 91, a l'altura del viaducte del Suanya, en terme de Manresa. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a les 08:36 hores.
Segons investigacions policials, els agents que porten el cas tindrien indicis que es tracta d'un suïcidi i no d'un accident de trànsit. La col·lisió ha estat entre un camió i un turisme i, com a conseqüència de l'accident, l'ocupant del turisme, un bagenc de 28 anys, ha quedat atrapat i ha hagut de ser excarcerat pels Bombers. Posteriorment, el SEM ha confirmat la mort in situ.
Arran de la incidència, la C-37 ha quedat tallada durant hores i s'han fet desviaments. S'han activat sis patrulles dels Mossos d'Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
[plantillavirals]
L'accident mortal entre un cotxe i un camió a Manresa hauria estat un suïcidi
Societat
Els Mossos d'Esquadra treballen amb la hipòtesi de la mort provocada i han obert una investigació
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de febrer de 2023 a
les 20:25
Et pot interessar
-
Societat Interrompuda la circulació de l’R13 i l’R14 entre Plana-Picamoixons i Lleida-Pirineus per un robatori de coure
-
Societat
Maten un home a la Barceloneta després de trencar l'ordre d'allunyament amb l'exparella
-
Societat
Sis mesos i un 8,6% després
-
Societat
Mor ofegada una dona de 78 anys en una piscina a Sant Vicenç de Montalt
-
Societat
Continua la paradoxa a Barcelona: baixen els delictes mentre es manté la sensació d'inseguretat
-
Societat
El primer restaurador que torna després de l'esvoranc a Sant Gervasi: «Demà obrirem al 100%»
