El Servei Català de Trànsit ha informat que aquest dimecres al matí s'ha registrat un sinistre viari mortal a l'Eix Transversal (C-37), a l'altura del punt quilomètric 91, a l'altura del viaducte del Suanya, en terme de Manresa. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a les 08:36 hores.
Segons investigacions policials, els agents que porten el cas tindrien indicis que es tracta d'un suïcidi i no d'un accident de trànsit. La col·lisió ha estat entre un camió i un turisme i, com a conseqüència de l'accident, l'ocupant del turisme, un bagenc de 28 anys, ha quedat atrapat i ha hagut de ser excarcerat pels Bombers. Posteriorment, el SEM ha confirmat la mort in situ.
Arran de la incidència, la C-37 ha quedat tallada durant hores i s'han fet desviaments. S'han activat sis patrulles dels Mossos d'Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
[plantillavirals]
L'accident mortal entre un cotxe i un camió a Manresa hauria estat un suïcidi
Societat
Els Mossos d'Esquadra treballen amb la hipòtesi de la mort provocada i han obert una investigació
ARA A PORTADA
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
22 de febrer de 2023 a
les 20:25
Et pot interessar
-
Societat
Mor un motorista a l'Eixample atropellat per un conductor alcoholitzat que ha fugit
-
Societat
L'estació de Verdaguer recupera el ple funcionament després de les obres: «El passadís és molt més còmode»
-
Societat
La Universitat de Barcelona pateix un atac informàtic a les portes de l'inici de curs
-
Societat
Els Mossos sospiten que la terapeuta dels Andic va fer la ruta de Montserrat 14 dies abans de la mort d'Isak
-
Societat Un robatori de cable provoca retards de 15 minuts en l’alta velocitat entre Barcelona i Madrid
-
Societat
La Generalitat no sap quants pisos protegits a Catalunya són de propietat i quants de lloguer
