L'Ajuntament de Barcelona demana que es facin "tots els esforços possibles" per evitar la vaga convocada pels treballadors del servei de neteja i escombraries de la ciutat entre el 24 i el 29 d'abril a la nit.
En una atenció als mitjans aquest dijous, la tinenta d'alcaldia d'Ecologia Janet Sanz s'ha mostrat confiada que "hi ha temps per a l'acord" i ha defensat que és necessari per ciutadania, treballadors i empreses. En cas que no hi hagi una entesa per evitar la vaga, el regidor d'Emergència Climàtica i Transició Ecològica, Eloi Badia, ja ha avançat que l'Ajuntament demanarà a la ciutadania que tregui el mínim de brossa indispensable.
Per ara, el consistori ja ha traslladat una proposta de serveis mínims a la Generalitat, que ha d'escoltar a totes les parts abans de decretar-los i hauria de fixar-los en les properes hores. Badia espera que es tinguin en compte especialment equipaments com mercats, escoles o hospitals.
L'Ajuntament de Barcelona demana als veïns reduir les escombraries durant la vaga de neteja
El consistori crida a fer "tots els esforços" per evitar la vaga de neteja i escombraries: "Hi ha temps per a l'acord"

- La plataforma, a través del mòbil -
- Amazcat
Ara a portada
-
Societat Més romana que espanyola: l'Església catalana, davant del Vaticà post-Francesc Pep Martí i Vallverdú
-
Internacional «Vladímir, para!»: Trump exigeix a Putin que signi ja un acord de pau després de l'atac rus a Kíiv Redacció
-
-
-
Política Un altre triple salt mortal de Sánchez: fer de la necessitat virtut amb la despesa militar Tania Tapia Díaz
Publicat el 21 d’abril de 2022 a les 17:59
Actualitzat el 21 d’abril de 2022 a les 18:06
Et pot interessar
-
Societat El taxista agredit per un motorista a Barcelona va morir per un cop de cap contra el terra
-
Societat Una mestra interina reclama 65.000 euros per no haver-se pogut estabilitzar després de 18 anys
-
Societat Troben part d'un vaixell de fa cinc segles en unes obres a Barcelona
-
Societat UGT reclama que es prohibeixin les bonificacions de les multes per accident laboral mortal