Els farmacèutics han rebut aquest dimarts els 107 milions d'euros que els devia la Generalitat pels medicaments dispensats al setembre, segons ha informat el Consell de Col·legis Farmacèutics de Catalunya (CCFC). El cobrament estava pendent des del 5 de novembre, el dia de pagament establert pel concert vigent signat amb el CatSalut.
La Generalitat encara té un deute pendent amb les farmàcies de 118 milions d'euros, corresponents a la factura d'octubre, que s'haurien d'haver pagat el 5 de desembre. El Govern es va comprometre a pagar una de les dues mensualitats pendents -setembre i octubre- abans de Cap d'Any, en una carta en al que incloïa un calendari de pagaments que també recollia el compromís de la Generalitat de posar-se al dia durant el 2014. Segons el concert vigent, el 5 de gener les farmàcies haurien de cobrar la factura de novembre, i el 5 de febrer la de desembre.
Les farmàcies cobren la factura corresponent al setembre
Encara queda pendent el pagament dels medicaments dispensats durant el mes d'octubre
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de desembre de 2013 a les 17:26
Et pot interessar
-
Societat Un miler de persones protesten a Barcelona contra l'ampliació de l'aeroport: «Aconseguirem que no tiri endavant»
-
Societat El Govern reivindica la conquesta de drets LGTBI+ contra qui vol «tornar a la negra nit»
-
Societat Què és la meningitis vírica, la infecció que pateix Aitana Bonmatí?
-
Societat «Ens vam casar quan es va legalitzar el matrimoni igualitari perquè hem de fer servir els drets que conquerim»
-
Societat Àngels Esteller deixa l'acta de regidora del PP a Barcelona per centrar-se al Parlament
-
Societat El temps del cap de setmana del 28 i 29 de juny: comença l'onada de calor