Els farmacèutics han rebut aquest dimarts els 107 milions d'euros que els devia la Generalitat pels medicaments dispensats al setembre, segons ha informat el Consell de Col·legis Farmacèutics de Catalunya (CCFC). El cobrament estava pendent des del 5 de novembre, el dia de pagament establert pel concert vigent signat amb el CatSalut.
La Generalitat encara té un deute pendent amb les farmàcies de 118 milions d'euros, corresponents a la factura d'octubre, que s'haurien d'haver pagat el 5 de desembre. El Govern es va comprometre a pagar una de les dues mensualitats pendents -setembre i octubre- abans de Cap d'Any, en una carta en al que incloïa un calendari de pagaments que també recollia el compromís de la Generalitat de posar-se al dia durant el 2014. Segons el concert vigent, el 5 de gener les farmàcies haurien de cobrar la factura de novembre, i el 5 de febrer la de desembre.
Les farmàcies cobren la factura corresponent al setembre
Encara queda pendent el pagament dels medicaments dispensats durant el mes d'octubre
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de desembre de 2013 a
les 17:26
Et pot interessar
-
Societat
Investiguen una agressió homòfoba a un menor per part d'un grup de joves a Mataró
-
Societat
Desallotgen una desena d'habitatges després de l'esfondrament d'una casa a Arenys de Mar
-
Societat
La Catalunya Nord vota el seu nom malgrat les traves franceses
-
Societat
Detingut un home acusat de robar 34 mòbils durant el Sónar
-
Societat
Controlats els incendis de vegetació a l'Alt Empordà i el Garraf
-
Societat
L'empresa catalana responsable de l'espectacle amb drons de la Sagrada Família guanya un rècord Guinness
