L'Estanc número 3 de Rubí reparteix 250.000 euros amb el quart premi de la Grossa de Cap d'Any

Publicat el 31 de desembre de 2014 a les 14:51
L'Estanc número 3 de Rubí (Vallès Occidental) ha repartit 250.000 euros de la Grossa de Cap d'Any amb la venda de 50 bitllets del quart premi, el 87.575. Malgrat això, no hi hagut imatges d'alegria ni brindis amb cava. "No ha vingut ningú, no sabem qui han pogut ser els afortunats", han explicat les propietàries de l'Estanc, Montserrat Miró i Anna Capmany, que són mare i filla. "Estem molt contentes d'haver repartit aquests diners que segurament a tothom li fan falta", han afegit. Tot i la notícia, l'Estanc ha abaixat la persiana a dos quarts de dues de la tarda, puntualment i com qualsevol altre dia.

Els mitjans de comunicació han anat a apareixent quan l'Estanc ja anava a tancar per dinar. "De moment no ha vingut ningú, potser apareix algú a la tarda", han explicat mare i filla en una atenció a la premsa. Quan la persiana estava a punt d'abaixar-se, ha aparegut un noi que "creia" que la seva mare havia comprat un dels bitllets guanyadors. A part d'això, res més. Ni copes de cava ni alegria desbordada. 

Segons han indicat Miró i Capmany, el 87.675 va ser dels últims números de la Grossa que es van vendre. "Ens fa molta il·lusió, estem contentes i ens fa molta gràcia haver venut el quart premi", han explicat. L'Estanc havia posat a la venda diversos números de la Grossa. Si fa no fa, les vendes d'aquesta loteria han estat similars a les de l'any anterior, segons han comentat.