El Consell de Ministres ha donat llum verda als tràmits per pagar 20,4 milions d'euros a la Generalitat per la rebaixa de peatges aplicada per les empreses concessionàries d'autopistes l'any 2010.
Concretament, el Consell de Ministres ha autoritzat aquest divendres la subscripció d'un conveni de col·laboració entre l'administració de l'Estat i la Generalitat, a través del qual es transferirà l'import.
L'Estat pagarà al Govern 20,4 milions per la rebaixa de peatges
Acord per compensar la baixada de l'any 2010
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de novembre de 2013 a
les 17:55
Et pot interessar
-
Societat Matí d'incidències a Rodalies: l'R3 i l'R14 estan tallades
-
Societat
Ni rodona ni quadrada: per què la coca de Sant Joan ha de seguir unes proporcions concretes
-
Societat
Quinze coses que mai hauries de fer durant la revetlla de Sant Joan: alguna et sorprendrà
-
Societat
Investiguen una agressió homòfoba a un menor per part d'un grup de joves a Mataró
-
Societat
Desallotgen una desena d'habitatges després de l'esfondrament d'una casa a Arenys de Mar
-
Societat
La Catalunya Nord vota el seu nom malgrat les traves franceses
