El Jutjat de Guàrdia de Tortosa ha decretat llibertat provisional amb mesures cautelars per a la conductora detinguda aquest dilluns a la nit després que el cotxe que conduïa xoqués amb una moto, el pilot de la qual, un veí de Roquetes de 61 anys, va morir. La dona, de 27 anys, va donar positiu a la prova d'alcoholèmia. Els Mossos la van detenir per homicidi per imprudència greu i per conduir sota els efectes de l'alcohol. El jutjat ha obert la causa igualment per aquestes dues qüestions. El jutge ha imposat a la conductora personació periòdica al jutjat, retirada de passaport, prohibició de sortida del territori i prohibició de conducció.
Els fets van tenir lloc cap a un quart d'onze de la nit d'aquest dilluns, quan la policia va tenir coneixement que s'havia produït un accident de gravetat entre un vehicle i un ciclomotor a la C-42, al punt quilomètric 5,7, al municipi de Tortosa.
Diverses patrulles es van desplaçar fins al punt i van trobar el motorista estès a terra i sense signes vitals. A 200 metres, els agents van localitzar el cotxe implicat i la conductora que havia provocat el sinistre. Van veure que la dona es trobava sota els efectes de l'alcohol i en fer-li les proves pertinents van detectar una taxa de 0,94 ml/g.
[plantillavirals]
Llibertat provisional per a la conductora detinguda a Tortosa per l'homicidi imprudent d'un motorista
La dona, de 27 anys, conduïa sota els efectes de l'alcohol quan va xocar amb la moto de la víctima
ARA A PORTADA
-
La conferència de presidents, un camp de batalla que certifica la poca cultura federal de l'Estat Bernat Surroca Albet
-
El PP portarà a la conferència de presidents una esmena a la totalitat contra el «cupo independentista» Redacció
-
-
El Govern recula: les faltes d'ortografia penalitzaran a la Selectivitat més enllà de les llengües Redacció
-
Publicat el 25 de juliol de 2023 a les 19:26
Et pot interessar
-
Societat Ciberatac a Infojocs amb una «quantitat significativa» de dades robades
-
Societat Defensar la llengua ja és cosa de tots: crida a les entitats per adherir-se al Pacte
-
Societat El temps d'aquest divendres 6 de juny: s'estabilitza la temperatura estiuenca entre sol i núvols
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 7 i 8 de juny
-
Societat Barcelona, escollida per acollir un centre d'escala mundial sobre «economia oceànica sostenible»
-
Societat Un fenomen inèdit a la galàxia: neix un planeta gegant a partir d'una estrella diminuta